ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

30.3.13

ԲԼՈԳԵՐ ԱՐԳԱՄ ՈՒՍՏՅԱՆԸ ՀԱՆԴԻՊԵԼ Է ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ՀԵՏ



Օրերս argamblog.com -ի հիմնադիր տնօրեն, բլոգեր Արգամ Ուստյանը հրավերք էր ստացել "Նոր Հաճն"-ի  ավագ դպրոցի կողմից մասնակցել մի շատ հետաքրքիր նախաձեռնության, որը կազմակերպել էին հենց այդ դպրեցի աշակերտները:Հանդիպման ժամանակը բլոգերը աշակերտներին սովորեցրեց թե ինչպես օգտվել համացանցից և ստանալ շատ տեղեկություն այնտեղից, մշակվեց  թեմա ,,սոցիալական ցանցերը,, և ներկայացրեց facebbook, twitter և blogger:Կաքերի մասին տրվեց հետաքրքիր տեղեկություններ:Հանդիպման ընթացքում աշակերտները ուշադրությամբ լսում էին հետաքրքիր տեղեկություններ համացանցի մասին:Այդ օրը Նոր Հաժն-ի աշակերտները դեռ երկար կհիշեն այս օր  դա էր ապացույցում այն որ աշակերտները հանդիպման  վերջում բոլգեր Արգամ Ուստյանին հղեց հարցեր ր ստացան սպառիչ  պատասխաններ:


,,Մեծ սիրով այցելեցի այս դպրոց և ինձ հայտնի համացանցի մի քանի գաղտնիքներով կիսվեցի աշակերտների հետ: Կարևորը շատ հետաքրքիր օր 
ուենցանք:
Անձամբ ես մեծ բավականություն եմ ստանում , երբ խոսում եմ, իսկ մարդիկ լում են, նամանավանդ, երբ նայում ես նրանց աչքերին ու հասկանում, որ այն ինչ ասում ես նրանց համար հետաքրքիր է,, ասաց բլոգերը:

Էմին Մաթևոսյան