ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

21.10.13

ԳՐԻԳՈՐ ԿՅՈԿՉՅԱՆԻ ԱՌԱՋԻՆ ՏԵՍԱՀՈԼՈՎԱԿԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ


Երիտասարդ երգիչ Գրիգոր Կյոկչյանը ներկայացրել է իր առաջին տեսահոլովակը:Ինչի արթիվ երգիչ իր ֆեյսբուքյան էջում գրառում է թողել, որում ասված է. ,,Այսօր ես շատ ուրախ եմ, քանի որ այս օրվան հասել եմ քայլ առ քայլ՝ համբերելով յոթ տարի: Եվ ահա իմ առաջին տեսահոլովակը, որին ես հասա իմ ընկերների օգնությամբ: Իսկապես շնորհակալ եմ այն բոլոր մարդկանց, ովքեր իմ կողքին են եղել այս ընթացքում: Սա մեր բոլորի հաջողությունն է: Շնորհակալ եմ այն աղջկան, ում սիրահարվելով ունեցա այս երգը: Անչափ շնորհակալ եմ Էդգար Ալեքսանյանին, Արմեն Գալյանին, Անիտա Հախվերդյանին, Արտյոմ Աբովյանին և իմ մյուս ընկերներին, ովքեր մեծ ներդրում ունեն իմ հաջողության մեջ,,:
Տեսահոլավակը դիտեք այստեղ՝ http://www.youtube.com/watch?v=mqVed27KDxA Նյութը` ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ

Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:
Նյութի  մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս, պարտադիր է 
eminnews.blogspot.com-ի   ակտիվ  հղումը(hyperlink):