ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

27.2.14

ԷՄԻԼ ՄԱՐԿԸ ԻՐ ԵՐԳԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ EXCLUZIVE


Վերջին օրերին մոդել,գրող, թարթմանիչ Էմիլ Մարկը հանդես է գալիս երգերով:Էմիլը տարածում է տեսանյութերը, որտեղ ինքը երգերում է:

Eminnews.blogspot.com-ը փորձեց պարզել կա արդյոք պատճառ, որ մոդելը հանդես է գալիս երգերով, մեզ հետ զրույցում Էմիլը ասաց.-
,,Երգի միջոցեվ փորձում եմ դրական լիցքեր փոխանցել, միտում չունեմ երգիչ դառնալու, ուղղակի ուզում եմ հաճախ ժպտանք,,:

Իսկ այն հարցին հնրավաոր է Էմիլ Մարկը սիրահարված է և դա է պատճառը Էմիլը ասաց. ,,Ես միշտ եմ սիրահարված )) սիրահարված եմ այս կյանքին, սիրահարված եմ մասնագիտությանս, սիրահարված եմ գեղեցկությանը,, - Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց մոդել, գրող, թարթմանիչ Էմիլ Մարկը:

Առաջարկում ենք դիտել Էմիլ Մարկի կատարմամբ երկրորդ վիդոե տարբերակով երգը, որը բացառապես ներկայհացնում է Eminnews.blogspot.com-ը :






Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):