ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

17.3.14

ԵՐԳԻՉ ԱՎՈ-Ի ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ

Երիտասարդ երգիչ Ավետիք Ադամյանը շատ կարճ ժամանակահատվածում հասցրեց սիրվել հանրության կողմից և այսօր արդեն շնորհիվ բազմաթիվ երկրպագուների ստեղծվեց ֆան ակումբ, որը ակտիվորեն մասնակցում է երգչի գործունեությանը:Երգիչը ով հայտնի է նաև ԱՎՈ անվամբ 2013-ի սեպտեմբերին հանդես եկավ տեսահոլովակով, որը նկարահանվել էր ,,Ես ու դու,, երգի հիման վրա:
2014-ի սպասելիքների մասին է անրադառնում Eminnews.blogspot.com-ը, ներկայացնելով երգչի բազառիկ հարցազրույցը՝
     Ավո կխնդրեմ ներկայացնեք ինչպես եղավ, որ մուտք գործեցիք Հայ շոոու- բիզնես. որքան ժամանակ է, որ զբաղվում եք երգարվեոստով և պատմեք նաև ,,Ես ու դու,,  տեսահոլովակի ստեղծման մտքի մասին.
    Երգում եմ մանկությունից, ավելի պրոֆեսիոնալ սկսել եմ զբաղվել ուսանողական տարներից:Տեսահոլավակ վաղուց էինք ցանկանում ներկայացնել և նեկայացրեցին այն ժամանակ, երբ պահը հասունացել էր:
    Ձեր երգերի հեղինակը դուք եք, դա սկզբունք է թե ուղղակի այդ անգամ այդպես ստացվեց.
   Սկզբունքային չէր, բայց ցանկալի էր, որ արժանի իմ երգով ներկայանայի, և ուզում եմ մի փոքր գաղտնիք բացել, որ շուտով կներկայացնեմ երկրորդ տեսահոլովակը որտեղ երգի հեղինակը նույնպես ես եմ:
   Ինչ նորություններ է պատրաստել Ավոն 2014 թվականին.
   Այս տարի քրտնաջան աշխատելու եմ....և փորձելու եմ արդարացնել բոլոր պահանջները իմ սիրելի լսարանի:Արդեն նոր երգ կա...:Փորձելու եմ տեսահոլովակի տեսաքովտեսքով ներկայացնել...
   Որտեղ կարող են լսել Ձեզ Ձեր երկրպագուները.
   Հատուկ վայր չեմ կարող մատնանաշել, քանի որ աշխատում եմ ավելի շատ հրավերներով:
   

Նյութը՝  ԻՆՆԱ ԲԵԳԼԱՐՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):