ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

8.4.14

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՁԱՅՆԻ ԱՐՄԵՆԸ ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼԻ և ՍՊԱՍԵԼԻՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Երիտասարդ երգիչ Արմեն Հովհաննիսյանը, ով հայտնի է ,,Հայաստանի ձայնը,, նախագծից այսօր նշում է ծննդյան տարեդարձը:Երգիչին ծննդյան օրվա մեկնարկից սկսած ժամը 12;-ին անակնկալ են մատուցել Արմենի ընկերները.-,,Ուղիղ ժամը 12:00-ին ընկերներս հաճելի անակակնկալ մատուցեցին, տորթով, շամպայնով, նվերներով սպասում էին շքամութքի մոտ, այս ամենը ուղեկցվում էր երգերով, ու հենց իրենց հետ էլ նշելու եմ ծննդյան տարեդարձս,,.- -Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց Արմեն Հովհաննիսյանը:

Լինելով երիտասարդ և գեղեցիկ երգիչ Արմենին անականկալներ են մատուցել նաև գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներ նվերներիի և բաևեմաղթանքերի տեսքով:

Արմեն Հովհաննիսյանը սովորել է Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայում և ծառայել է Սպայի տանը՝ Զորական անսամբլում:


Արմենը մեծ ճանաչում ունեցավ ,,Հայաստանի ձայնը,, նախագծից ինչը իր համար շատ կարևոր էր.-,,Նախագիծը ինձ հնարավորություն տվեց երևալու, ձեռք բերեցի լավ ընկերներ, ունեցա հնարավորություն աշխատելու պրոֆեսիոնալ մարդկանց հետ և ամենակարևորը, որ ունեցա հնարավորություն աշխատելու և ճանաչելու իմ մարզիչ՝ Հայկոին, ում պարտական եմ իմ յուրաքանչյուր հաջողությունների համար և շնորհակալ եմ, որ նախագծից դուրս նա շարունակում էաջակցել ինձ,,:

Այս օրերին երգիչը նոր երգերի վրա է աշխատում, շուտով կսկսվի ձայնագրման աշխատանքները, որից հետո կլինի նաև տեսահոլովակ:Արմենը մինչ այդ հանդես կգա նաև cover երգով և տեսահոլովակով, իսկ թե որ երգն է լինելու Արմենը գաղտնիք է պահում:Արմենը և Bend-ը շուտով միասին հանդես կգան տարբեր ակումբներում և փաբերում, այս օրերին նրանք ծրագիր են պատրաստում:


Eminnews.blogspot.com-ը շնորհավորում է երգչին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):