ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

28.4.14

ՄԱՍԻՍ ՀՈՒՆԱՆՅԱՆԸ ԻՐ ՄԵՆԱՀԱՄԵՐԳԻ ՄԱՍԻՆ

Մայիսի 14-ին Արամ Խաչատրյան մեծ համերգասրահում տեղի կունենա երիտասրադ երգիչ Մասիս Հունանյանի մենահամերգը:
Eminnews.blogspot.com-ը  ներկայացնում է Մասիս Հունանյանի հարցազրույցը սպասելիք մենահամերգի և առաջիկա նորությունների և անակնկալների մասին.

- Լինելով երիտասարդ  երգիչ և մենահամերգով հանդես գալը արդյոք դժվարություններ չեն եղել.
     Սա իմ առաջին մենահամերգն է:Դժվարությունները  շատ են, բայց ես փորձում եմ ինձ կոպել այդ դժվարությունների մեջ, համառորեն առաջ շարժվել և այնպես անել, որ դժվարությունները հեշտ հաղթահարվեն և հիմա անցել ենք  կազմակերպչական  աշխատակազմի հետ միասին մի շարք փորձություններ:

 - Համերգին կլինեն նոր երգեր, որը դեռ չես կատարել և այդ օրը այն կհնչի առաջին անգամ.
     Համերգի գերակշռող մասը կլինի այն երգերը որոնք  իմ շուրթերից  դեռ չեն  հնչել:
-Մենահամրեգի ժամանակ կլինեն դուետ  կատարումներ և հատուկ հյուրեր.
Իհարկե կլինեն  դուետներ, իրենց երգերով հանդես կգան նաև իմ շատ սիրելի՝ Ալլա Լևոնյանը և Արսեն Գրիգորյանը/ԱՍՈ/:
 -Համերգը կենդանի  նվագակցությամբ է լինելու.
    Համերգը լինելու է ժողովրդական և ժամանակակից  նվագողների  նվագակցությամբ:
Ինչ նորությունների սպասեն երկրպագուներտ և պարզապես քո երգարվեստը հավանողները առաջիկայում քեզանից.
    Ինձ սիրող մարդիկ ինձանից կարող են սպասել ամենասպասելին, քանզի ես կարող եմ նշել, որ այս համերգն սպասված էր, բայց  նրանց համար անսպասելի լուր եղավ, մեծ անակնկալ էր:Մարդիկ ովքեր ինչձ սիրել և սպասել են, թող միանան այդ օրը ինձ, ես կփորձեմայնպես անել, որ այդ օր նրանց կյանքում վերագրվի մի գեղեցիկ, անմոռաց տոնի:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):