ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

9.5.14

EminNEWS-Ի ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԻՉ ԱՐԹՈՒՐ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆԻ ՀԵՏ

EminNEWS-ը ներկայացնում է բացառիկ հարցազրույց լուսանկարիչ Արթուր Հարությունյանի հետ.

Արթուր կխնդրեմ ներկայացնես ինքդ քեզ, որտեղ ես սովորել՝

-,,Ես Արթուր Հարությունյանս ավարտել եմ Երևանի թիվ 194 միջն. Դպրոցը, այնուհետև սովորել եմ Սպայի տուն կրթահամալիրը,,:


Ինչու ընտրեցիք լուսանկարչի մասնագիտությունը՝

-,,Մանկուց սեր եմ ունեցել լուսանկարչական սարքերի, լուսանկարելու հետ մեծանալով այդ զգացողությունը ինձ հետ մեծացավ և դարձավ մասնագիտություն,,:


Մինչ օրս ում հետ եք աշխատել ներկայացնելով լուսանկարներ և որոնք են ստացված ֆոտոշարքերը՝

-,,Աշխատում եմ բոլորի հետ ովքեր ցանկանում են լուսանկարվել ունենալ գեղեցիկ ֆոտոշարք՝ հաշվի չառնելով մարդկանց ճանաչվածության աստիճանը,,:

Այսօր Հայաստանում որքանով է կայացած լուսանկարչի մասնագիտությունը և այսօր մեզ մոտ կարողանում ես լիովին աշխատել առանց կաշկանդվելու՝

-,,Լուսանկարչի գործը Հայաստանում կայացած է և գնալով զարգանում է:Կաշկանդվել չեմ կարծում եթե սիրով ես անում քո գործը,,:

Ունեցել եք ֆոտոշարքեր որոնք յուրահատուկ են եղել, օրինակ մոդելի ֆոտոշարքը, որտեղ նա մեր է հանդես եկել և եթե այո ապա կխնդրեմ ասեք Հայաստանում նման մոդելնե կան և պատրաստ են ազատ աշխատելու՝

-,,Նման մոդելներչ չեմ ունեցել, բայց եղել են արվեստասեր մարդիկ որոնք տեսնում և զգում են գեղեցիկը նաև այդ կերպարում,,:

Այս օրերին ում հետ եք աշխատում և նախատեսված են նոր ֆոտոշարքեր՝

-,,Այսժմ համագործակցում եմ հաղորդավարուհի Դինա Ակոպովնայի հետ:Առաջիկայում կունենանք նոր ֆոտոշարքեր երգչուհի Լիանայի, երգիչ Նորայր Մելքոնյանի և հաղորդավարուհի Դինա Ակոպովնայի հետ: Վերջերս Ապե Ջանի տեսահոլովակի նկարահանմանը մասնակցեց, որպես bachstage լուսանկարիչ:
Bachstage լուսանկարներ եմ ունեցել նաև Օլգա Այվազյանի, Գևորգ Մարտիրոսյանի և Ջոնի Կարապետյանի հետ,,:


Որպես լուսանկարիչ ինչ սպասենք Քեզանից առաջիկայում՝

-,,Ապագան ինձ համար էլ անականկալներով լեցուն է, քանի որ լուսանկարչությունը արվեստի մի մաս է, որի պրոցեսի ընթացքում են ծնվում մտքեր ու գաղափարներ:Որպես լուսանկարչ ավելացնեմ, որ սիրում եմ թարմություն և նորամուծություն իմ գործում:Փորձում եմ հնարավորինս չկրկնօրինակել:


Լուսանկարիչ Արթուր Հարությունյանը, ով մայիսի 10-ին կդառնա 27 տարեկան մաղթում են նորանոր հաջողություններ և ներկայացնում ենք լուսանկարներ, որոնց հեղինակը Արթուրն է:



















































Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):