ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

23.6.14

ԵՐԳԻՉ ՆՎԵՐ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆԻ ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ EminNEWS-ԻՆ և ՆՈՐ COVER ԵՐԳԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԸ

Երիտասարդ երգիչ Նվեր Մովսիսյանը, ով սովորել է Երգի պետական թատրոնում, հանդես եկավ cover երգով:Նվերը կատարեց Արմինայի ,,Որ լինի հեքիաթ,, երգը, իսկ թե ինչու հենց այս երգը Նվեր EminNEWS-ին տված բացառիկ հարցազրույցում ասաց.-,,Արմինային շատ վաղուց եմ երկրպագել, այս երգը ցանկացա ինքս կատարել,,:
Մեզ հետ զրույցում նա նաև տեղեկացրեց, որ չի լինի այս երգի cover տարբերակի տեսահոլովակը, քանի որ սա Նվերի  առաջին քայլն էր:
Երգի cover տարբերակը երգիչը առաջինը ներկայացրել է Արմինկային.-,,Առաջին անգամ, որ լսեց այս երգի կատարումը cover տարբերակով Արմինկան էր նարան եմ ներկայացրել առաջինը և լավ կարծիք հայտնեց և ես շատ շնորհակալ եմ նրան վստահելու համար,,;
Նվերը մեզ տեղեկացրեց, որ հնարավոր է լինի նաև այլ կատարումներ civer տարբերակով, իսկ իր երգարվեստը հավանողներին և երկրպագուներին երգիչը ասաց.-,,Սա իմ առաջին քայլն էր, դեռ ոչինչ չեմ կարող խոստանալ, բայց ցանկություն կա:Շնորհակալություն Արմինկային ինձ վստահելու համար,, EminNEWS-ին տված բացառիկ հարցազրույցում ասաց Նվեր Մովսիսյանը:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ 
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):