ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

10.6.14

ԱՐՄԻՆԿԱՅԻ ՄԱՍԻՆ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆԸ EminNEWS-ՈՒՄ ՍԽԱԼ Է ԵՂԵԼ ,,ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ,,


Երգչուհի Արմինկան իր երկրպագուների դատին է հանձնել իր ,, Ես ու դու,, երգը:
Երգչուհին հանդես է եկել Արմենիա հ/ը եթերով հեռարձակվող Դիսկոտեկ Non Stop հաղորդաշարին, որի ժամանակ կատարել է այս երգը,, Ես ու դու,, երգը տեղադրվածէ նաև Արմինկայի  ,,Յութուբի,, պաշտոնական էջում:
EminNEWS-ը իր ներողամտությունն է հայտնում երգչուհի Արմինկայից ոչ ճշտված տեղեկություն հրապարակելու համար, խոսքը իր և երգիչ Արթուր Իսպիրյանի ,,ես ու դու,, երգի մասին է մենք հրապարակել էինք, որ Արմինկայի նոր երգը նույն երգն է , որը կատարել է Արթուր Իսպիրյանի հետ:
Միաճամանակ տեղեկացնում ենք, որ EminNEWS-ում հրապարակված բոլոր նյութերը նախապես համաձայնեցվում է նյութի հերոսի հետ, իսկ պրեմիերաները մենք տալիս ենք ըստ հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների պաշտոնական էջերի հրապարակումներից ելնելով:
Մեր նախկին նյութը որը հրապարակվել էր -ԱՐՄԻՆԿԱՅԻ ,,ԵՍ ՈՒ ԴՈՒ,, ԵՐԳԸ ՆՈՐՈՎԻ ԱՐԴԵՆ ՎԻԴԵՈ ՏԱՐԲԵՐԱԿՈՎ- և երգչուհին հաղրոդագրություն էր տարածել, որը հետևյալն է եղել.

,, Hargarjan Emin, chi kareli nman apatexekatvutyun taracel!!!!! Artur Ispiryani het duet@ lriv ayl erg e, nuyn vernagrov. Bari exeq, ete cheq karoxanum artisti het kap hastatel, apa gone nuyn YouTube-yan ejum pntreq ayd ergn u gone mi qani vayrkyan lseq. Ev sa veraberum e bolor blogerin. Shnorhakalutyun!!!!,,


Պարզապես հիշեցում Արմինկա երգչուհուն, հարգեսլիս ես ինքս Ձեզ մի քանի անգամ գրել եմ պարզապես չգիտեմ ինչ-ինչ պատճառներով դուք չեք պատասխանել իմ հաղորդագրություններին, և  Ձեր մասին տեղեկությունները ինձ տրամադրել է Ձեզ շատ մտերիմ անձնավորությունը, ում անունը չեմ հրապարակում դուք դա գիտեք, և ես Ձեր մասին բոլոր տեղեկությունը ճշտել եմ և նոր հրապարակել հայտարարություն անելիս կխնդրել ուշադիր  լինել և մարդկանց չզրպարտել...

Եվս մեկ անգամ հայցում ենք Ձեր ներողամտությունը պարզապես եթե ունեցել ենք սխալ կարող եք գրել հավատացեք դա ավելի լավ քայլ կլիներ մեզ հասարակ մահկանացուներին նունպես կարող եք գրել մենք չենք անտեսում մեր հաղորդագրություններ ուղարկողներին:

Հարգանքերով ԷմինՄաթևոսյան



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):