ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

19.7.14

ՍԻԼՎԱ ՀԱԿՈԲՅԱՆԻՆ ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻՆ ՏԵՍՆԵԼԸ ԹԱՆԿ ՀԱՃՈՒՅՔ Է. Փոփ Արտ հաղորդաշար

Երգչուհի Սիլվա Հակոբյանը ,,LIME,, հեռուստաընկերրության ,,Փոփ Արտ,, հաղորդաշարի շրջանակներում հանդես է եկել հարցազրույցով, որի ընթացքում երգչուհուն հարցրել են, թե արդյոք իրեն կորպորատիվ միջոցառումներին տեսնելը թանկ հաճույք է:
EminNEWS-ը ներկայացնում է հատված երգչուհու հարցազրույցից.

 Սիլվա, իրականությանը համապատասխանում են այն ասեկոսեները, որ Ձեզ շատ դժվարության կարող ենք տեսնել այս կամ այն հարսանիքին, որովհետև դուք շատ բարձր հոնորարի դեպքում եք համաձայնվում մասնակցել և մեկ երգը,որոշ կայքեր հրապարակել էին, որ արժե 5000 ԱՄՆ դոլար.    ,,Ես նման հարցերին չեմ խառնվում և դա ես չէ, որ պետք է պատասխանեմ դրա համար կա համապատասխան մարդ՝ հայրս՝ պրոդյուսերս, ով զբաղվում է այդ հարցերով, միայն կասեմ հետևյալը, որ թանկ հաճույք է իմ՝ որևէ կորպորատիվին ներկա գտնվելը,,:
  Ինչով Է դա պայմանավորված, դու քեզ բարձր ես գնահատում, թե երգերդ պահանջված են, զուտ այդ պատճառով.
     ,,Կարծում եմ՜ եթե քեզ հրավիրում են, արդեն պահանջարկ ունես, նշանակում է, և դա, իհարկե, տարիների ընթացքում է այդպես դառնում, այնպես չե որ միանգամից ես դառնում, դու անում ես աշխատանք և պետք է վարձատրվես: Հիշեցնեմ, որ այս ամենի մասին Սիլվա Հակոբյանը խոսել է ,,LIME,, հեռուստաընկերչության ,,Փոփ Արտ,, հաղորդաշարի շրջանակներում:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Աղբյուրը՝ https://www.youtube.com/watch?v=vb2JeSvbCUc
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):