ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

17.7.14

ՀԱՅԿ ԿԱՍՊԱՐՈՎԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆ ԳՏՆՎԵԼՈՒ, ԻՐ ՀԱՍՑԵԻՆ ՀՆՉԱՑ ՔՆՆԱԴԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ և ԱՌԱՋԻԿԱ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

 Երգիչ Հայկ Կասպարովը, ով վերջերս բնակություն էր հաստատել Գերմանիայում, մի քանի օր է գտնվում է Հայաստանում:Երգիչը Հայաստան է եկել կնոջ հետ:
Ձեզ ենք ներկայացնում Հայկ Կասպարովի բացառիկ հարցազրույը:

-Որքան ժամանակով եք վերադարձել և ինչն էր պատճառը Հայաստան գալու. 
   ,,Մոտ մեկ ամիս է, որ Երևանում եմ, ծնողներիս և բարեկամներիս շատ էի կարոտել, այդ պատճառով որոշեցինք, այս անգամ հանգիստը կազմակերպել, ոչ թե օտար երկրում այլ մեր հայրենիքում՝ Հայաստանում,,: 

-Հնարավոր է Հայաստան գտնվելու այս օրերին ձայնագրեք կամ նկարահանեք նոր երգ և տեսահոլովակ. 
   ,,Հնարավոր է նոր երգ ձայնագրեմ , բայց տեսահոլովակի մասին դեռ չեմ մտածել և ժամանակն էլ չի ների, որպեսզի պատրաստվեմ նկարահանմանը,,: 

-Առաջիկայում հնարավոր է համագործակցություն՝ օրինակ դուետի տեսքով, հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներից մեկի հետ.
    ,,Զուգերգ չի պլանավորվում, ու ես բնակվելով Գերմանիայում՝ հայաստանաբնակ երգչի հետ զուգերգ, փոխշահավետ չի լինի,,: 

-Արդյոք ժամանակը չէ, որ հանդես գաք մենահամերգով.
    ,,Մենահամերգներ տարբեր երկրներում եղել են ու կլինեն, բայց Երևանում, գտնում եմ, որ ժամանակը չէ,,: 

-Այսօր Հայկ Կասպարովին ինչպես են ընդունում մեր հայկական շոու բիզնեսում, արդյոք Ձեր հարաբերությունները իրենց հետ լավ են. 
   ,,Ես կոնֆլիկտային մարդ չեմ և շատ երգիչ-երգչուհիների հետ մտերիմ եմ, ընկերներ չենք, բայց թշնամիներ չենք, հարգում եմ ու սիրում եմ ամեն մեկին մի ձևով)),,: 

-Հաճախ եք ենթարկվում քննադատությունների, ինչպես եք վերաբերվում այդ ամենին.              ,,Քնադատություներ թող անեն այն մարդիկ, ով դրա իրավունքը ունեն, գործից հասկացող ու ինչ-որ բանի հասած մարդիկ և ես կընդունեմ, իսկ ինչ վերաբերում է, անիմաստ խոսակցությունները քննադատությունները,ես ուղղակի անտեսում եմ,,: 

-Ինչ նորությունների սպասենք առաջիկայում Ձեզանից և հատկապես Հայաստանում գտնվելու ժամանակահատվածում.
    ,,Ոչինչ խոսք չեմ կարող տալ, եթե այս ընթացքում, ինչ որ նորություն լինի անպայման կտեղեկացնեմ, ես հիմա ցանականում եմ հանգիստս վայելեմ... ,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):