ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.7.14

ՈՃԱԲԱՆ ԱՐԱՅԻԿ ԳԱԲԱՋՅԱՆԻ ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼ ՆՎԵՐՆԵՐԸ և ԲԱՑԱՌԻԿ ՖՈՏՈՇԱՐՔԸ ՄԻԱՅՆ EminNEWS-ում

Ոճաբան Արայիկ Գաբայանը հունիսի 29-ին նշեց ծննդյան տարեդարձը:Հայական տեսահոլովակների ոճաբանի ծննդյան տարեդարձը անցել է հայկական աստղաբույլի և հայակակն շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների, ընտանիքի անդամների և ընկերների ուղեկցությամբ:
Հյուրեի ցանկը ասղալից էր՝ մեծ ճանաչում վայելող մարդիկ՝ վարսահարդար ոճաբան՝ Սեդրակ Ղամբարյան, ռեժիսոր Արեն Բայադյան, դիզանյներ՝ Արամ Նիկոլյան, Դիաննա Շատվազյանը, ,,21 TV,,-ի հաղորդավարուհի Մարինա Գրեգը, երգիչներ Մարտին Մկրտչյանը, Միհրան Ծառուկյանը, երգչուհիներ՝ Հռիպսիմե Հակոբյանը, Լիլիթ Կարապետյանը և այլոք:
EminNEWS-ին հետ  զրույցում Արայիկը ասաց, որ երեկոն վստահել էր Սոֆիա Դիլանյանին, ով և կազմակերպել էր ծննդյան տարեդարձի երեկույթը:
Խոսելով նվերներից Արայիկը առանձնացրեց մի քանիսը, որը չսպասված էր .-,,Անակնկալ էր ինձ համար Դիաննա Շատվազյանի նվերը, նա ինձ նվիրեց ծաղրանկար, ինչը շատ հաճելի էր, իսկ Հռիփսիմե Հակոբյանը և Մարտին Մկրտչյանը ինձ նվիրեցին իմ շատ սիրելի օծանելիքը:Նվերները շատ են եղել շնորհակալ եմ բոլորից,, մեզ հետ զրույցում ասաց. հոբելյարը՝ Արայիկը :
Արայիկ Գաբաջյանը հունիսի 29-ին դարձավ 29-ը տարեկան:

EminNEWS-ը շնորհավորում է հոբելյարին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:








Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink)