ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

12.7.14

EXCLUSIVE:ՍՅՈՒԶԻ ՄԵԼԻՔՅԱՆԸ ԻՐ ՄԱՍԻՆ ՇՐՋԱՆԱՌՎՈՂ ԲԱՄԲԱՍԱՆՔՆԵՐԻ և ԱՌԱՋԻԿԱ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Երգչուհի Սյուզի Մելիքյանի մասին հաճախ են գրվում նյութեր, որոնք իրականությանը չեն համապատասխանում, լինելով միշտ ուշադրության և սկանդալների կենտրոնում երգչուհին մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում կներկայացնի իր մասին շրջանառվող բամբասանքների և նորությունների իսկությունը.

-Դուք հայակակն շոու բիզնեսի այն երգչուհիներից եք ովքեր իրենց հատուկ ոճով են հանդես գալիս և միշտ ուշադրության կենտրոնում եք լինում դա Ձեզ օգնում է թե խանգարում է.
   Ուշադրության կենտրոնում լինելու համար ինչվոր բաներ չեմ անում ես այն եմ ինչ կամ  իմ երգով  ու գործերով, ուղակի ձգտում եմ լինել հետաքրքրիր, ինչպես յուրաքանչյուր աղջիկ:

-Ստեղծագործելով Հայաստանում և ներկայացնելով հայկական երգը, ինչ երգեր եք լսում և ինչ երգեր կցակնականյիք, որ լսեին մեր երիտասարդ սերունդը.
Ես լսում եմտարբեր, հիմնականում Մայքլ Բոլթոն, Ռիչարդ Մաքս և այլն:Երիտասրադ սերունդը կցանկանայի, որ լսեր աշուղական երգեր:Ես նույնպես  վերջին շրջանում շատ հաճախ եմ լսում և կատարում աշուղական երգեր:

-Հաճախ եք հայտնվում սկանդալների և բամբասանքների կենտրոնում ինչնէ այդ ամենի պատճառը.
  Բամբասանքների կենտրոնում միգուցե հաճախ եմ լնւոմ, բայց սկանդալներից հեռու մարդ եմ, իսկ բամբասանքներին արդեն սովորել եմ:

-Լինելով կայացած երգչուհի կխնդրեմ ասեք այսօր հայակակն շոու բիզնեսում աշխատելը հեշ է թե դժվար և ունեցել եք այրդյոք դժվարություններ և խոչընդոտներ Ձեր գործընկերների կողմից.  Ոչ մի ասպարեզ էլ հեշտ չէ, շատ ջանքեր ու համբերություն ե պահանջում որպեսզի հասնես նպատակիտ:

-Վերջին շրջանում ՝ կլկայքերում հաճախ են շրջանառվում լուրեր այնմասին, որ դուք նաև զբաղվում եք դիմահարդարությամբ, կխնդրեմ ասեք դրանցք համապատասխանում են իրականությանը և պարզաբանեք EminNEWS-ի ընթերցողներին.
 Այո, այժմ որպես երկրորդ մասնագիտություն՝ դիմահարդարման արվետսն եմ մանրակրկիտ ուսումնասիրում:Շատ շուտով կկարողանան գալ ինձ մոտ մորդիկ ովքեր կցակնական ունենալ իմ կողմից արված դիմահարդարումը:

 -Արդյոք ժամանակը չէ, որ հանդես գաք մենահամրեգով. 
Ես ունեցել եմ մենահամերգներ Գյումրիում և Երևանում, բայց նոր մենահամրգներ չեմ նախատեսել առաջիկայում:

-Ինչ նորություններով հանդես կգաք առաջիկայում.
Օգոստոս ամսվա վերջում կամ սեպտեմբերին կներկայացնեմ իմ նոր տեսահոլովակը, կլինեն նաև նոր երգեր և այլ նորություններ որոնք  կցանկանամ, որ  լինի անակնկալ:Շատ շնորհակալ եմ իմ երկրպագուներին ինձ ուժ տալու համար:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):