ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

28.7.14

EXCLUSIVE: ԱՐՏԱԿ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆԻ ՍԻՐՏԸ ԶԲԱՂՎԱԾ ԼԻՆԵԼՈՒ ՓՈՒԼԻՆ Է

Հաղորդավար, լրագրող Արտակ Վարդանյանը հանդես է գալիս ակտիվ գործունեությամբ:Արտակին մենք հաճախ տեսնում ենք տարբեր հեռուստանախագծերում, մտածելով, որ այս հաղորդավարը ժամանակ չի ունենում անձնական կյանքի համար:
EminNEWS ներկայացնում է Արտակ Վարդանյանի բացառիկ հարցազրույցը, որտեղ մենք կբացահայտենք Արտակի անձնկան կյանքը.
Այսօր հանդես եք գալիս ակտիվ գործունեությամբ, ունենում եք ժամանակ անձնական կյանքի համար.
    ,,Անձնական կյանքի մասին վերջին ժամանակներս սկսել եմ մտածել, բայց չգիտեմ ինչպես կավարտվի:Երբեք ոչինչ չեմ պլանավորել, այդ թվում անձնական կյանքը:Երբեմն մեր փոխարեն ավելի լավ են պլանավորում,,:

Լինելով ամենացանկալի պեսացուներից մեկը՝ Հայաստանում, Ձեր սիրտը այս պահին զբաղված է.
    ,,Իմ սիրտը զբաղված լինելու փուլին է, բայց սրտիս վրա չեմ կարող:Տեսնենք ինչ կլինի,,:

Ինչպիսին պետք է լինի Արտակ Վարդանյանի ընտրյալը կամ կինը.
    ,,Ինչպիսին պետք է լինի /ծիծաղում է/, լավը պետք է լինի, եթե անկեղծ, երբ հանդիպում ես մեկին, որը քոնն է, էլ չես մտածում ինչպիսին պետք է լինի, հասկանում ես , որ գտել ես,,:

Առաջիկայում ինչ նորությունների սպասենք.
    ,,Գործնական կյանքում այս պահին բավական բուռն է, հիմա ԱՄՆ -ում եմ, ֆիլմ ենք նկարահանում ,,Արմենիա,, հեռուստաընկերության և ԱՄՆ -ի դեսպանատան հետ համատեղ:Կվերադառնամ կպատրաստեմ ,,Երևանն է խոսում,, իմ նոր եթերաշրջանին, մի խոսքով աշխատանքն բուռն է, իսկ անձնական կյանքս չեմ պլանավորում,,:

Որտեղ եք պատրաստվում անցկացնել Ձեր հանգիստը.

    ,,Հիմա փորձում եմ համատեղել հանգիստն ու աշխատանքը;Չիկագոյում այնքան բուռն էկյանքը, որ հիմա չեմ մտածում հանգստի մասին, իմ հանգիստը աշխատանքի մեջ է,,:




Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):