ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

22.8.14

ՀԱՅ ՈՃԱԲԱՆ, ՎԱՐՍԱՀԱՐԴԱՐԸ ԳՐԱՎԵԼ Է ՌՈՒՍԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Հայաստանում մեծ ճանաչում վայելող, ոճաբան և վարսահարդար Եսայի Սիմիկյանն արդեն երկար ժամանակ է, որ գործունեություն չի ծավալում Հայաստանում և մեկնել է ՌԴ:Եսային այնտեղ ունեցել է մեծ հաջողություններ և բազմաթիվ նորություններ:Այս մասին EminNEWS-ին տեղեկացրեց վերջինս:Ներկայացնում ենք ոճաբան և վարսահարդար Եսայի Սիմիկյանի բացառիկ հարցազրույցը.

 Հայաստանում ունեցել եք լավ աշխատանք, ինչն էր մեկնելու պատճառը.
    ,,Այո ունեցել եմ աշխատանք, բարձր որակավորում, պարզապես մեկնելուս պատճառը ավելի բարձր վերելքների հասնելն էր... ,, 
Հայաստանում ինչ է տվել Ձեզ Ձեր մասնագիտությունները. 
 
 ,,Բավականին մեծ ճանաչում, լավ ընկերներ և գիտելիքների մեծ պաշար,,: 
ՌԴ-ում ինչ նորություններ և անակնկալներ է սպասվում. 
  ,,ՌԴ-ում այս պահին ես աշխատում եմ բարձր որակավորում ունեցող ,,DOLORES,,-ի ակադեմիա սալոնում և մեկ այլ ուրիշ էլի ճանաչում ձեռք բերած բարձր որակավորում ստացած ,,Красота,, սրահում..: 
Ինչ տվեց ձեզ այդ ամենը և ինչ ակնկալիքներ և սպասելիքներ ունեք.
  ,,Այստեղ ես մասնակցել եմ հեռուստանախագծերում, և զբաղվում եմ սանրվածքների և հագուստների ձևափոխմամբ, մի խոսքով ես այստեղ որպես ոճաբան եմ հանդես գալիս:Ցանկացած մարդ իր բնագավառում ձգտում է բարձրունքների, և ես այս պահին հասել եմ այդ բարձունքի գագաթնակետին,,: 
Հնարավոր է մեկ օր Ձեր՝ այդտեղ ստացած գիտելիքները փոխանցեք հայ ոճաբաններին.
 ,,Այո իհարկե, ես սիրում եմ իմ հայրենիքը և իմ հայրենակիցներին, միգուցե վերադառնամ մի օր բավականին մեծ գիտելիքներով, արդեն պետական միջազգային ասպարեզ,,: Կվերադառնաք Հայաստան. 
,, Այո կվերադառնամ արդեն բայց ոչ մշտական բնակության, այլ հյուրի կարգավիճակում,,: Ինչ նորությունների սպասենք առաջիկայում.
 ,,Առաջիկայում ես պատրաստվում եմ մի քանի հեռուստաալիքների հաղորդաշարերի նկարահանումների, ինչպես նաև Ռուսական ,,Առաջին ալիք,,-ի ,,приговор а моди,, հաղորդաշարին, արդեն բանակցություններ են գնում: Այս ընթացքում մասնակցել եմ մի քանի մրցանակաբաշխությունների և բարձր որակավորման դասընթացների,,:







Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):