ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

15.8.14

ԳԱԲԻ ԳԱԼՈՅԱՆԻ ԾՆՆԴՅԱՆ ՑԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԱՆՁՆԱԿԱՆ Է /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

 Երգչուհի Գաբի Գալոյանը այսօր՝ օգոստոսի 15-ին նշում է ծննդյան տարեդարձը:
Երգչուհին մեզ հետ զրույցում ասաց, որ ծննդյան տարեդարձը իր համար լի է եղել բազմաթիվ անակնկալներով .
,,Ծննդյանս մեկնարկից սկասած ստացել եմ բազմաթիվ շնորհավորանքեր, բայց ամենաանկեղծ և հուզիչ նվերս եղել է եղբորս որդու կողմից, ով առավոտյան նվերներով ինձ արթնացրել է քնից և իր հատուկ խոսելաձևով՝ գեղեցիկ խոսքերով շնորհավորել է ծննդյանս տարեդարձը,,:

Երգչու ծննդյան տարեդարձը կազմակերպել են ընկերները, որը լինելու է փաբ տարբերակով. ,,Ես ծննդյանս տարեդարձը չեմ սիրում նշել մեծ և ռեստորանային տարբերակով, այսօր այս ամենի հեղինակները իմ ընկերներն են, ովքեր յուրաքանչյուր օրս տոնի են վերածում, շատ շնորհակալ եմ իրենցից, որ իմ կողքին են,,:

Կտավի վրա դիմանկարը, այս նվերը երգչուհին ստացավ այն ժամանակ երբ զրույցում էր մեզ հետ ինչը իր համար հաճելի անակնկալ էր:
EminNEWS-ի հետ զրույցում  Գաբի Գալոյանը նաև բացահայտեց իր սիրտում պահած երազանքներից մեկը.
,,Այսօր ես ունեմ ամեն ինչ, երգարվեստում կայացած երգչուհի եմ  ում սիրում և ընդունում են, ունեմ շատ լավ ընկեր, ընտանիք, բայց չունեմ մեկը ով կլինի իմ երկրոդ կեսը:Իմ սրտի ցանկությունը այսօր միայն մեկն է ունենամ կողակից, ով կլինի իմ կողքին ամեն օր ու ամեն վարկյան,,:

Թե ինչպես անցավ երգչուհու ծննդյան տարեդարձը , հատուկ նվերները, չսպասված անակնկալները և ծննդյան բացառիկ լուսանկարները մենք կներկայացնենք առաջիկայում:

EminNEWS-ը շնորհավորում է երգչուհուն մաղթելով երազանքերի իրականացում:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):