ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

31.12.14

ԵՐԳԻՉ՝ ԱՐՄԵՆ ՂԱԶԱՐՅԱՆԸ ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է ՏԱՐԻՆ, ԵՎ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆՈՒՄ 2015-Ի ՍՊԱՍԵԼԻՔՆԵՐԸ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Emin-NEWS.com-ը իր ընթերցողներին է ներկայացնում երգիչ՝ Արմեն Ղազարյանի տարևերջյան ամփոփիչ բացառիկ հարցազրույցը:

   Ինչպիսին էր 2014-ը Ձեզ համար:
2014-ը  եղել է ինձ համար և լավ և վատ տարի, սակայն լինելով կյանքում ռեալիստ փորձում եմ ընդունել կյանքի բոլոր իրադարձությունները և պատվով հաղթահարել:

   Ինչ երազանքներ ունեիք 2014-ին, որ չկատարվեց և ինչ երազանք ունեք 2015-ից:
Երազանքներս շատ են, միակ երազանքս որ կա դա այն է, որ՝ ծնողներս, ընտանիքս ու ինձ հարազատ մարդիկ միշտ առողջ ու իմ կողքը լինեն:Երբեք չեմ ուզենա ունենամ կորստի զգացողություն, սա է իմ ամենակարևոր երազանքը:

   Ինչ սպասենք Ձեզանից 2015-ին:
Անելու եմ ամեն ինչ, որ 2015-ը լինի՝ մեծ ձեռքբերումների տարի:Տարին սկսելու եմ բուռն աշխատանքային ընթացքով:Ունեմ, շատ նպատակներ որոնք փորձելու եմ իրագործել:Իհարկե կլինեն՝ նոր երգ և նոր տեսահոլովակ:

      Ինչպիսին եք բեմից դուրս:
 Ինքս շատ հասարակ մարդ եմ, թե բեմում և թե բեմից դուրս, մարդ ով պարզապես սիրում է՝ կյանքը ու մարդկանց:Հիմա մի փոքր նեղվածության զգացողություն եմ ապրում, կապված դժվար կյանքի, մեր ժողովրդի արտագաղթի հետ, բայց կյանք է, ամեն ինչ հաղթահարելի է:
   Սրտանց շնորհավորում եմ իմ ժողովրդին այս հրաշք տոնի արթիվ:Իմ սիրած տոներից մեկն է:Թող որ յուրաքանչյուրս լինենք մեր չափով երջանիկ ու որ Աստծու մեծ ուժն ու զորությունը լինի մեր տներում և հոգիներում:Առանձնահատուկ շնորհակալ եմ Ձեզանից միշտ ուշադիր լինելու թե իմ և թե իմ գործունեության հանդեպ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):