ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

5.12.14

ԴԵՐԱՍԱՆ-ՀԱՂՈՐԴԱՎԱՐ՝ ՆՈՐԱՅՐ ԵՂՅԱՆԸ, ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՆԻ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Դերասան և ,,Հայկական երաժշտական,, հեռուստաալիքի հաղորդավար՝ Նորայր Եղյանը հայկական հեռուստաալիքների ամենացանկալի և մեծ լսարան ու սեր վայելող հաղորդավարներից է: Ինչ նորություններ է սպասվում դերասան-հաղորդավարից՝ ներկայացնում ենք Նորայր Եղյանի բացառիկ հարցազրույցը:

    Նորայրը իրեն նկարագրելիս այսպիսին է ներկայացնում՝ .-,,Ես պատկանում եմ այն մարդկանց տեսակին ովքեր չեն բավարարվում իրենց կյանքում կամ կարիերայում գրանցելով մեկ կամ երկու հաջողությում: Լինելով մանագիտությամբ դերասան, ես փորձում եմ զարգացնել այն ամենն ինչ կախված է ինձնից կամ վստահված է ինձ: Սիրում եմ այն ինչ կապված է առաջին հերթին բեմի, իսկ երկրորդ հերթին տեսախցիկների հետ: Հարմարվող եմ, բայց գործով փորձում եմ հարմարեցնել նաև ինձ` յուրաքանչյուր իրավիճակում ծագած հարցի լուծման բանաձևը: Սիրում եմ աշխատել և հնարավորին չափ բավարարել թե հանդիսատեսին, թե հեռուստադիտողին և թե իմ ռեժիսորներին, որոնք իրականում ամեն վայրկյան ինձ համար մի նոր բան են բացահայտում, այսինքն ես անդադար ուսումնական ընդացքի մեջ եմ,,:

    Իսկ թե ինչու ընտրեց հաղորդավարի մասնագիտությունը Նորայրը մեզ հգետ զրույցում ասաց .- ,,Ես առաջին և հիմնական մասնագիտությամբ դերասան եմ, հետագայում շատ հնարավոր է նաև ռեժիսոր, իսկ հաղորդավար դարձա նախ պատահականության և հետո մեծ ցանկության շնորհիվ,,:
   Մեզ հետ զրույցում Նորայրը ասաց, որ որպես դերասան սերիալներում չի նկարահանվի, բայց շուտով կնկարահնվի ֆիլմում, նա նաև չցանկացավ խոսել՝ անձնական կյանքի մասին:

   Առաջիկայում Նորայրը նորություններով հանդես կգա իր երկրպագուների համար, բայց 2014-ին դեռ նորուոթյուններ չի սպասվում .-,,Նորություններ կան, բայց հնարավոր է այսքանով այս տարին ամփոփեմ, առաջ Աստված, դեռ նոր նախագծերի պլաններ կան ... հուսամ ամեն բան կլինի այնպես ինչպես ես եմ պատկերացրել,, մեզ հետ զրույցում ասաց՝ Նորայրը ով նաև շնորհակալություն հայտնեց՝ բոլորին, իրենց սիրո և ջերմ ըդունելության համար:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):