ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

12.1.15

ԳՐԻԳՈՐ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆԻ ԱՄԵՆԱՄԵԾ ՆՎԵՐԸ՝ ԻՐ ԿԻՆՆ Է ԻՍԿ ԿՅԱՆՔԻ ԱՆԱԿՆԿԱԼԸ ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄ Է՝ ՀՌԻՓՍԻՄԵ ԵԼԻՆՅԱՆԸ

Հունվարի 11-ին երգիչ-դերասան՝ Գրիգոր Դանիելյանը նշում էր ծնդնյան տարեդարձը:Ինչ անակնկալներ և նվերներ է ստացել սիրված՝ դերասանը և ինչ խենթ  նվերով է հանդես եկել Գրիգորի կինը՝ երգչուհի Հռիփսիմե Ելինյանը այս ամենի և այլ մյուս հետաքրքիր փաստերի մասին Emin-NEWS.com-ի հետ զրույցում ասաց երգչւոհի՝ Հռիփսիմե Ելինյանը:

   Ինչ անակնկալով եք հանդես եկել Ձեր ամուսնու՝ Գրիգոր Դանիելյանի ծննդյան օրը:
  Քանի որ մեր ծնդնյան տարեդարձներ մի քանի օրվա տարբերությյամբ են, մենք միշտ միասին ենք որոշում թե ինչպես անցկացնենք:Անակնկալներ չեմ արել քանի որ Գրիգորը չի սիրում անակնկալներ:


  Ինչ նվերներ է նախընտրում ստանալ Գրիգորը, և ինչ նվերով եք հանդես եկել:
  Ճիշտն ասած այս տարի հակառակը եղավ, նա ինձ անակնկալ արեց և մի գեղեցիկ երգ է պատվիրել ինձ համար, որը կլսեմ իմ ծննդյան օրը, իսկ նա նվերներ այդքան էլ  չի սիրում ստանալ, ավելի շատ սիրում է նվիրել, ասում է որ ես եմ նրա ամենամեծ նվերը:

  Ձեր համատեղ կյանքի  ամենախենթ անակնկալը, որն է եղել:
  Մեր համատեղ կյանքի ամենաակնկալված անակնկալը, մեր որդին է եղել, ով ամեն օրը մեզ հաճելի անակնկալներ է մատուցում, իր նոր ձեռքբերումներով:

Երգչուհին մեզ հետ զրույցում իր շնորհավորանքի խոսքը ևս մեկ անգամ հղեց իր ամուսնու՝ դերասան՝ Գրիգոր Դանիելյանին ծննդյան օրվա առթիվ.-,,Ես ցանկանում եմ, որ նա միշտ լինի իմ կողքին, ես չեմ պատկերացնում իմ ամեն րոպեն առանց նրա:Սիրում եմ նրան շատ, թող երբեկ կյանքը մեզ չբաժանի,, -.Emin-NEWS.com-ի հետ զրույցում ասաց երգչուհի՝ Հռիփսիմե Ելինյանը:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):