ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

28.1.15

ԼՈՒՍԱՆԿԱՐԻՉ՝ ԴԱՎԻԹ ՀԱԿՈԲՅԱՆԸ ԻՐ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐՈՒՄ ՑՈՒՅՑ Է ՏԱԼԻՍ ԻՐ ՆԵՐԱՇԽԱՐՀԸ

Լուսանկարչի աշխատանքը մեր օրերում  մեծ պահանջարկ ունի:Պրոֆեսիոնալ և որակյալ լուսանկարչի շնորհիվ է, որ մեր կյանքի հիշարժան պահերը դառնում են անմոռաց  ի շնորհիվ լուսանկարիչների:
Լուսանկարիչ՝ Դավիթ Հակոբյանը, ով արդեն չորս տարի է ինչ զբաղվում է պրոֆեսիոնալ լուսանկարչությամբ Emin-NEWS.com-ի հետ զրույցում ասաց, որ աշխատել է տարբեր ոլորտի ներկայացուցիչների հետ .-
 

 ,,Ունեցել եմ ֆոտոշարքեր հայտնի և իհարկե բոլոր նրանց ովքեր ցանկացել են ունենալ գեղեցիկ ֆոտոշարքեր,,:


Լուսանկարիչ՝ Դավիթ Հակոբյանը, ով կատարում է լուսանկարներ տաղավարում և բնության գրկում մեզ հետ զրույցում ասաց թե ինչ է իր համար լուսանկարչությունը .-,,Լուսանկարչությունը ինձ համար մի արվեստ է, որտեղ ես փորձում եմ գտնել իմ ներաշխարհը, բայց ցավոք դա ոչ միշտ է հաջողվում լիարժեք իմ ներաշխարհը ցուցադրել լուսանկարների տեսքով, բայց ինչ-որ չափով ստացվում է,,:
















Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):