ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

6.2.15

ՎԱՐԴԱՆ ԳԻՏԻ ԹԵ ՈՎ Է ԻՐ ԵՐԵԽԱՅԻ ՀԱՅՐԸ

Երգչուհի, պարուհի՝ Վարդան խոսել է իր ապագա երեխայիհայրիկի մասին:
,,Հիմա ես այն տարիքում եմ, երբ հստակ գիտակցում եմ, որ ցանկանում եմ երեխա ունենալ եւ գիտեմ, թե ումից: Ես հավակնություններ ունեմ՝ որպես կին եւ մայր:
Ես չեմ կարող տղամարդ ընտրել եւ նրան սիրել միայն այն բանի համար, որ նա ինձ դրամ է տալու: Իմ սիրտը զբաղված է: Ընկերս ձգտում է օգնել ինձ:
Նա իմ բնագավառից չէ, մեքենաներ եւ բնակարաններ չունի, բայց ժամանակի ընթացքում ամեն ինչ կլինի: Ես այնպիսի մարդ չեմ, ով ձեռքերը ծալած նստելու է:
Միշտ ինչ-որ բանով զբաղվելու եմ. ես պարել եմ, սկսեցի երգել, հիմա շոու ունեմ: Ցանկանում եմ նաեւ դպրոց բացել եւ կանանց պարել սովորեցնել ու ազատել բարդույթներից,, ,- այս մասին  Emin-NEWS.com-ը տեղեկանում է՝ ГолосUA լրատվական գործակալության հետ առցանց զրույցի ժամանակ  ասել է ճանաչված պարուհի եւ երգչուհի՝ Վարդան:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):