ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

6.2.15

,,ԼՍՈ՞ՒՄ ԵՍ ԻՆՁ ՃԱԿԱՏԱԳԻՐ,, ՖԻԼՄԸ՝ ՉԳՆԱՀԱՏՎԱԾ ՍԻՐՈ ՄԱՍԻՆ Է

Շուտով  մեծ էկրաններ կբարձրանա հայկական նոր ֆիլմ, որի հիմքում ընկած է՝ սերը:
,,Լսո՞ւմ ես ինձ. ճակատագիր,, ֆիլմը նոր շունչ կբերի հայկական կինոարվեստում ներկայացնելով սիրո գեղեցիկ պատմություն, որին հասնելու համար հերոսները կանցնեն մեծ դժավարությունների միջով:
,,Մենք ապրում և շնչում ենք սիրո շնորհիվ, իսկ երբ սերը գնում է, մենք գոռում և պայքարում ենք, այդպես էլ չենք հասկանում, որ երբ այն կա և ինչ ունենք այսօր պետք է գնահատենք,, - մեզ հետ զրույցում ասաց ֆիլմի սցենմարի հեղինակ՝ Պողոս Ամիրխանյանը:
Ֆիմի սյուժեում սցենարի հեղինակը ասաց որ ներկայացված է նաև ընտանիք, որը ունի ամեն ինչ, բացի երջանկությունից .-,,Երբ միաձուլում ենք այս ամենը ավելացնելով ճակատագրի հեգնանքը՝ հասկանում ենք, որ մենք պատրաստվում ենք ճակատագրի առաջ, և գոռում ենք ,,Լսում ես ինձ ճակատագիր,, ես կհաղթեմ քեզ,, - Emin-NEWS.com-ին ասաց՝ Պողոս Ամիրխանյանը, ով ֆիլմի՝ սցենարի հեղինակն է:
Ֆիլմի ստեղծագործական կազմը դեռ չի ցանկանում մանրամասնել ֆիլմի սյուժեն, բայց խոստանում են, որ այն կլինի գեղեցիկ և յուրաքանչյուրը կտեսնի ինչ-որ մի բան, որի միջով անցել են իրենք կամ իրենց մտերիմները:
,Լսո՞ւմ ես ինձ. ճակատագիր,, ֆիլմի ռեժիսորն է՝ Արմեն Դալլաքյանը:
Ֆիլմի նոր թրեյլերը դիտեք այստեղ


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):