ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.3.15

ԻՆՉՈՒ ՈՃԱԲԱՆ-ՎԱՐՍԱՀԱՐԴԱՐ` ԵՍԱՅԻ ՍԻՄԻԿՅԱՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ՉԻ ԱՇԽԱՏՈՒՄ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/


Ոճաբան-վարսահարդար` Եսայի Սիմիկյանը ով արդեն մի քանի ամիս է բնակվում և աշխատում է` ՌԴ-ում, օրերս իր ընտանիքի հետ վերադարձել է` Հայաստան:Թե ինչն է վերադարձի պատճառը և ինչով է այժմ զբաղվում` Եսայի Սիմիկյանը ներկայացնում ենք` ոճաբան-վարսահարդարի բացառիկ հարցազրույցը:
Եսային մեզ հետ զրույցում ասաց, որ արդեն յոթը ամիս է ինչ բնակվում է` ՌԴ-ի` Մոսկվա քաղաքում, իսկ մեկնելու պատճառը գործնական լավ առաջարկն է եղել:
,,Երբ նոր էի մեկնում Հայաստանից այդ ժամանակ ինձ միայն ճանաչում էին` Հայաստանում, հիմա արդեն նաև ոչ միայն` Հայաստանում այլ նաև` Մոսկվայում և այլ ուրիշ երկրներում,,:
Արդեն մի քանի օր է ինչ Եսային` Հայաստանում է` իր ընտանիքի հետ, թե ինչն է վերդարձի պատճառը ոճաբան-վարսահարդարը ասաց. -,,Ես ընտանիքիս հետ եկել եմ Հայաստան, հանգստանալու:Կարոտել էի հարազատներիս,  ընկերներիս, նաև շատ եմ սիրում զբոսնել` Երևանում,,:
Մեր այն հարցին թե ինչն է Ձեզ խանգարում ապրել և ստեղծագործել Հայաստանում` Եսային ասաց, որ իրեն ոչինչ չի խանգարում, նա նաև բացահայտեց իրեն երջանիկ զգալու գաղտնիքը և պատճառը.-,,Ես երջանիկ եմ իմ երկու դուստրերով, իմ ծնողներով և հարազատներով, իսկ Մոսկվայում բնավելս դա ուղղակի կարիերայիս պատճառն է:Ցանկանում եմ, որ հայրենիքս խաղաղ լինի, համբերություն հայ ազգիս, որովհետև իրենց հոգու ջերմությունը չունի ոչ մի ազգություն,, .- մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում  ասաց ոճաբան-վարսահարդար` Եսայի Սիմիկյանը:












Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):