ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

6.3.15

ՍԿԱՆԴԱԼ: ԱՐԹՈՒՐ ՆԵՐՍԵՍՅԱՆԸ ԵՎ ԻՐ ՊՐՈԴՅՈՒՍԵՐԸ ՀԱՅՏՆՎԵԼ ԵՆ ՔՆՆԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ /+18/

Հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչները հաճախ են հայտնվում սկանդալի և բամբասանքի կենտրոնում:Այս անգամ թիրախի կենտրոնում է հայտնվել երգիչ` Արթուր Ներսեսյանը:Թե ինչ է տեղի ունեցել ներկայացնում ենք` Արթուր Ներսեսյանի, երգիչ մենեջերի` Նարեկ Վարդազարյանի և քննադատի ունեցած զրույցը:
Այն ժամանակ երբ մենք հրապարակեցին այն տեղեկությունը, որ Արթուր Ներսեսյանը հովանավոր ունի, նյութի հրապարակումից հետո Արթուրին է գրել ընթերցողը, որից հետո արդեն` Նարեկին` Արթուրի պրոդյուսերին:
Քննադատը գրառում է կատարել, որտեղ գրված է եղել, որ .-,, Արթուրը երգել չգիտի, իսկ Նարեկը մտավոր հետամնաց է,,:
Գրառմանը պատասխանել է երգիչը` Արթուրը, որը հետևյալն է եղել .-,,Ես կարծում եմ, երբ մարդ տեղյակ չի իմ գործունեությունից նման կարծիք չի կարող արտահայտել, չնայած կարծիքները տարբեր են լինում,, :
Դեպքերը ավելի սուր զարգացում ունեցան, երբ` Նարեկը ևս պատասխանեց:Ներկայացնում ենք  երկխոսությունները այնպես ինչպես, որ տեղի է ունցել առանց խմբագրելու:
,, Նարեկ Ձեր  նման մանր բոմժերի պատճառով էլ էստրադա չունենք...
-Երբ մարդ նոր է սկսում առաջ գնալ ամեն կողմից քննադատում են ես ուղղակի խղճում եմ,,: Իսկ պատասխանը չուշացավ.
,,Գիտեք թե Արթուրը երգել չգիտի:
-Դու նաև անմակարդակ ես,,:
Ինչ է մտածում այդ մասին` Նարեկն .-,,Ես ինչ ասել եմ չեմ փոշմանել, քանի որ քննադատել էին այնպես կարծես թե մեզ ճանաչում են  հարյուր տարի, ուղակի ամոթ է, խղճում եմ իրեն թե ես մտավոր հետամնաց եմ, ինքը ուղակի կործանված մարդ այդքան բան կարող եմ ասել` խղճում եմ քեզ,,:
Մենք չենք ներկայացնում քննադատողի անունը, քանի որ  մեր կայքի նպատակն այն է, որ նման երևույթներ տեղի չունենա և քննադատությունը ի վերջո ունենա իր չափը:Քննադատություն անելիս խնդրում ենք չմոռանալ մարդկային վերաբերմունքի մասին:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):