ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

25.3.15

ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄ ԵՆՔ` ԱՐՓԻՆԵ ԲԵԿՋԱՆՅԱՆԻՆ


Երգչուհի` Արփինե Բեկջանյանը յուրաքանչյուր անգամ հանդես է գալիս նոր անակնկալներով :
Այս անգամ Emin-NEWS.com-ը բացահայտում է երգչուհուն:
Պարզվում է, որ` Արփինե Բեկջանյանը նաև բանաստեղծությունների հեղինակ է: Ներկայացնում ենք երգչուհու կողմից գրված բանաստեղծություն:





ԵՍ
Ինքս ինձ ատում եմ, երբ անճար եմ,
Երբ մարում եմ ու տկար եմ,
Ինձ ատում եմ երբ խամրում եմ
Շատ ու շատ անարդարություններից
Ինքս ինձ ուտում, մաշում եմ
Երբ գոռալ եմ ուզում, բայց լռում եմ
Ինքս ինձ ատում եմ երբ, որոշ ապտակներ մարսում եմ:
Չպատասխանելուց խելագարվում եմ:
Հան ու չեն նժարին դրած
Երկար ու տանջալից տատանվում եմ:

Երբ ձեռք մեկնելուց հապաղում եմ,
Ու փրկելուց ուշանում եմ:
Ինքս ինձ սիրում եմ, երբ մեկին օգնում եմ,
Ես ինձ սիրում եմ, երբ այլոց աչքերի մեջ
Իմ հայտնվելուց այդ, փայլը տեսնում եմ
Ես ինձ սիրում եմ, երբ ժպիտս
Արևի ճառաքայթի պես շուրջս սփրում եմ
Ես ինձ սիրում եմ, երբ սիրում եմ:
Դրա համար Ես՝ Ես եմ ու դրանով է, որ ապրում եմ:
Հեղ.՝ Արփինե Բեգջանյան


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):