ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

8.4.15

EXCLUSIVE: ԾՈՎԻՆԱՐ ՋԻԼԱՎՅԱՆԸ` ԵՐՈՒՍԱՂԵՄՈՒՄ ՊԱՀՔԻՑ ԴՈՒՐՍ ԳԱԼՈՒՑ ՀԵՏՈ ՇՈԿԻ ՄԵՋ Է ԸՆԿԵԼ` ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ

,,A-ERA,, պարային խմբի ղեկավար` Ծովինար Ջիլավյանը լինելով ազնիվ քրիստոնյա այս տարի որոշեց Պահք պահել:
,,Միշտ ցանկացել եմ պահել Պահք, բայց քանի որ համընկել է իմ ծննդյան օրվա հետ այդ իսկ պատճառով միշտ ինչ-ինչ պատճառով չի ստացվել պահել /դե հասկանում եք  քեֆ ուրախություն/ երևի դեռ չէր հասունացել պահը, և այս տարի եկավ այդ պահը և ես որոշեցի,  որ վերջին շաբաթը գնալ Երուսաղեմ և այնտեղ դուրս գալ` Պահքից,, -. մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց` Ծովինարը ով իր երախտիքի և շնորհակալության խոսքը հղեց իր մանկության ընկերուհուն, ով որ իրականացրել է իր այս երազանքը:

 

 

 

Ծովինարը վերադառնալով Հայաստան մեծ և հաճելի անակնկալի ականատես եղավ նրան  անակնկալ  էր սպասվում, բայց այս անգամ ծնողների կողմից, նրան գեղեցիկ նվեր էին պատրաստել ծնողներ:Մատուցաց անակնկալի զգացողությունները առաջին վարկյանին և դրանից հետո հետևյալն է եղել  .-,,Բառերով նկարագրելն անհնարին է, այդ պահին խառնվում է ամեն ինչ իրար` ուրախություն, զարմանք, հուզմունք և այլն:Ապշել էի չէի սպասում:Շնորհակալ եմ ծնողներիս ինձ այսպիսի անակնկալ մատուցելու համար:Սիրում եմ իրենց անսահման, և շնորհակալ եմ իմ աշակերտներից, որ ծնողներիս կազմակերպած նվերը մատուցեցին շատ հետաքրքիր ձևով:Այսպիսի ապրիլի յոթ չէի ունեցել,, մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց` Ծովինար Ջիլավյանը, ում ծնողները ավտոմեքենա են նվիրել:
Ապրիլի 7-ը` Ծովինարի համար հատուկ օր է այն իր համար հատուկ խորհորդ ունի .-,,Այս օրը առաջին հերթին մայրերի տոնն է, ևս մեկ առիթ` մայրերին շնորհակալ լինելու իրենց արածի համար, չնայած մենք միշտ պիտի գնահատենք և պաշտենք,,:
Ծովինարը մեզ հետ զորույցում նաև հանդես եկավ մայրության և գեղեցկության տոնի իր շնորհավորանքով .-,,Թող բոլոր կանայք 365 օր իրենց սիրված զգան, Աստված էլ բոլորիս պահապան,,:
Ծովինար նաև շնորհավորեց իր ավագ ընկերուհու երգչուհի` Սոֆի Մխեյանի ծննդյան տարեդարձը ցանկանալով .-,,Ցանկանում եմ նրան այն ինչ ցանկացել եմ Երուսաղեմում նրա համար  մոմ վառելիս:P.S Ավելի հաճախ ժպտա,, - մեզ հետ ուեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց`  ,,A-ERA,, պարային խմբի ղեկավար` Ծովինար Ջիլավյանը:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):