ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.5.15

ԼՐԱՑՎԱԾ/ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ Է Emin-NEWS.com-Ը, ԱՐԹՈՒՐ ՆԵՐՍԵՍՅԱՆԻ ՄԱՍԻՆ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍԽԱԼ Է ԵՂԵԼ:ԻՆՉ Է ԿԱՏԱՐՎԵԼ ԻՐԱԿԱՆՈՒՄ

2015 թվականի մարտի 6-ին Emin-NEWS.com-ը նյութ էր հրապարակել այն մասին, որ երգիչ` Արթուր Ներսեսյանը և իր պրոդյուսերը հայտնվել են քննադատության կենտրոնում, ներկայացնելով միայն` Արթուր Ներսեսյանի պրոդյուսեր` Նարեկ Վարդազարյանի կողմից տրամադրված տեղեկությունը:
Մեզ այդ ժամանակ այդպես էլ պարզ չդարձավ թե ով էր քննադատողը:
Օրերս` Emin-NEWS.com-ին էր գրել` Լևոն Մութաֆյանը ով տեղեկացրեց մեզ, որ ինքն է եղել` Արթոր Ներսեսյանին քննադատողը, բայց նյութը, որ  հրապարակվել է Emin-NEWS.com-ում, սխալ է եղել,այսինքն տեղեկությունը Նարեկի կողմից եղել է սուտ տեղեկություն: Լևոն Մութաֆյանը ներկայացրեց իր տեսակետը ինչից պարզ է դառնում, որ Նարեկը օգտագործելով Emin-NEWS.com-ի բարի նպատակներ ինչով, որ մենք մինչ օրս շարքվում ենք այն է օգնել  և լուսաբանել բոլոր այն երիտասարդ շնորհալի և արդեն հայտնի մարդկանց կատարած աշխատանքները` Նարեկ մեր բարությունը չարաշահելով օգտվել է և մեզ տրամադրել է սխալ տեղեկություն և մենք այդ ամենը չիմանալով տեղեկություն ենք տղեադրել ինչը չի համապատասխանել իրականությանը:
Emin-NEWS.com-ը  իր ներողամտությունն է հայտնում` Լևոն Մութաֆյանից սխալ տեղեկություն իր մասին հրապարակելու մասին:
Մենք փորձեցինք կապ հաստատել նաև` Նարեկ Վարդազարյանի հետ ֆեյսբուքիան իր էջով ինչով, որ մինչ այժմ նա մեզ տրամադրում էր տեղեկություն, խոսոլով Նարեկի հետ համացանցով նա հրաժարվեց տրամադրել իր հեռախոսահամարը, որպեսի նաև նա հայտնի այս ամենի մասին իր կարծիքը նա չցանկացավ տրամադրել այն մեզ , սակայն մենք տեղեկացրեցինք, որ համարը ցանակնում ենք որ նա մեզ տրամադրի, քանի որ անձնական կարևոր գործ է ծագել:

Նյութի հրապարակումից հետո իր հայտարությամբ հանդես եկավ նաև երգիչ` Արթուր Ներսեսյանը:Emin-NEWS.com-ի հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում` Արթուրը ասաց .-,,Լինելով երգարվեստի և այս բնագավառում հաճախ եմ լսել տարբեր կարծիքնբեր իմ մասին եղել են դրական և բացասական, լսելով բոլորի կարծիքները օգնում են ինձ էլ ավելի եռանդով աշխատել և իմ երկրպագուների ներկայանալ նորություններով:Ձեր նյութի և Լևոնի կարծիքի հրապարակման մասին կարող եմ ասել, որ յուրաքանչյուր ոք իրավունք ունի կարծիք հայտնելու իսկ Լևոնը կարծիք էր հայտնել բացասական ինչը  ես նորմալ եմ ընդունում յուրաքքանչյուրը կարող են հանդես գալ իրենց կարծիքներով, իսկ թե այդ կարծիքը հայտնում են վնասելու թե օգնլեու համար չեմ կարող ասել:
Նարեկը լինելով բարի մարդ ինձ միշտ օգնում է, եթե լինում է իմ մասին վատ կարծիքներ նա միանգամից հարձակվում է և պաշտպանում է ինձ, դա է պատճառը, որ նա տաթ պատասխան է տվել:Լինելով պոզիտիվ մարդ չեմ ցանակնումվատ վատ արտահայտվել վատ կարծիքներ հնչեցնողների մասին, միայն կասեմ կատարեք աշխատանք նոր փորձեք քննադատել դիմացինին,,:

  P.S
Emin-NEWS.com-ը ունենալով լավ հարաբերություններ ` Արթուրի, Լևոնի և Նարեկի հետ հանդես է գալիս խնդրանքով` ,,տրամադրեք մեզ միայն ճիշտ տեղեկատվություն ի վերջո մենք աշխատում ենք Ձեզ և մեր ընթերցողների համար, ովքեր միայն ցանկանում են կարդալ ճշգրտված տեղեկություն, իսկ Ձեր անձնական խնդիրները լուծեք միայն մեր կայքի շրջանակներից դուրս,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Լուսանկարները` Արթուր Ներսեսյանի, Լևոն Մութաֆյանի և Նարեկ Վարդազարյանի ֆեսյբուքիան էջերից:
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):