ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

7.5.15

ԼԻԼԻԹ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆԸ ՑԱՆԿԱՑԵԼ Է ԻՆՔՆԱՍՊԱՆ ԼԻՆԵԼ:ԲԱՑԱՀԱՅՏՎԵԼ Է ԵՐԳՉՈՒՀՈՒ ԱՆՑՅԱԼԻ ԳԱՏՆԻՔՆԵՐԸ



,,Ա Թի Վի,, հեռուստաընկերությամբ հեռարձակվող՝ ,,Վեցերորդ զգայարան,,
հաղորդաշարի գաղտնի հյուրն է եղել երգչուհի՝ Լիլիթ Կարապետյանը:

Հաղորդաշարի ժամանակ պայծառատես, բուսաբույժ՝ Կարեն Ափոյանը գուշակելով է երգչուհու անցյալը  ասելով, որ տեսնում է պատահական դժբախտությունը, որը ցնցում է բոլորին, և Լիլիթը իրեն մեղավոր է զգում:Կարենը գաղտնի հյուրին՝ Լիլիթին ասել է, որ նա մեղավոր չէ, իսկ խոսքը Լիլիթի եղբոր՝ Կարեն Կարապետյանի մահվան մասին է եղել, ով մահացել է 2000 թվականին:
Լիլիթը ասել է.-,,Մեղավոր զգում եմ, որովհետև այդ ժամանակ ես դուրս եմ եկել փողոց և արդեն դեպքը եղել էր բայց ես թողել անցել եմ, չեմ հասկացել, որ իմ եղբոր հետ է դեպքը եղել,,:Լիլիթը այդ ամնեը պատմելիս չկարողանալով  զսպել արցունքները և հաղորդման ժամանակը, երբ պայծառատես, բուսաբույժ՝ Կարեն Ափոյանը ասաց, որ Լիլիթը ինքնասպանության փորձ է արել Լիլիթը չհերքեց այդ ամենը, ինչի մասին ոչ-ոք չգիտի, նա այդ ժամանակ ծանր հոգևոր ապրումների մեջ է եղել:
Եվ այդ ամենից տարիներ է անցել և Լիլիթը կրկնի ոտքի է կանգնել և իր երկրպագուներին է ներկայանում նորություններով:

P.S.
Այս նյութը ներկայացնելիս հասկանում ենք, որ Լիլիթը կրկին կվերապրի վատ հիշողությունները, ինչի համար հայցում ենք մեր ներողամտությունը:
Նյութը կազմելիս չկարողանալով զսպել մեր արցունքները, ևս մեկ անգամ կոչ ենք անում բոլորին՝ լինել բարի և մեկս-մեկին հանդուժող:

Ավարտելով նյթուըը ցանկանում ենք մեջբերել հաղորդման հաղորդավարուհու՝ Մերի Մակարյանի եզրափակիչ խոսքը .-,,Ժամանակ ունեք դեռ մտածելու արդյոք այս կյանքում այնպիսին է ինչպիսին մենք ենք տեսնում և զգում, արդյոք ամեն ինչ գիտենք մեր մասին, ճանաչում ենք ինքներս մեզ,,:








Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):