ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

9.5.15

EXCLUSIVE: ԴԵՐԱՍԱՆՈՒՀԻ` ՆՈՒՇԻԿ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆԸ ԻՐ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՍՊՍԵԼԻՔ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Դերասանուհի` Նուշիկ Մարգարյանը ով նկարահանվել է  սերիալներում և տարբեր նախագծերում երկար ժամանակ է ինչ բացակայում էր` Հայաստանից և  արդեն դերասանուհին կրկին իր հայրենի քաղաքում է, սակայն վերդառնալուն պես խոսակցություններ տարածվեցին, որ դերասանուհին օդանավակայան է  ժամանել անվասայլակով:
Ճշտելու համար լուրի իսկությունը ունեցանք բացառիկ հարցազրույց` Նուշիկ Մարգարյանի հետ, ով նաև Emin-NEWS.com-ին տեղեկացրեց թե ինչ նորությունների սպասենք առաջիկայում:

- Երբ վերադարձագ Հայասատան խոսակցություններ տարածվեցին, որ օդանավակայան եք ժամանել անվասայլակով ինչն է եղել պատճառը:
,,Ունեի առողջական խնդիր ոտքիս հետ կապված  քանի որ մի օդանավից մյուսն հասնելը բավականին երկար էր և ես այդքան  երկար չէի կարող քայլել, դա էր պատճառը, որ դիմեցի անվասայլակի  օգնությանը:Բուժում եմ ստացել նաև ԱՄՆ-ում  այնտեղ բժիշկները ինձ ցույց են տվել առաջին բուժոգնությունը ինչի համար շնորհակալ եմ նրանցից, ասեմ որ շատ հոգատար էին և սիրալի:Նրանց նշանակած դեղերի շնորհիվ ես ավելի հանգիստ հաղթահարցի այդքան երկար ճանապարհը, վերադառանալուն պես բուժումս շարունակեցի` Հայստանում, հիմա արդեն լավ եմ ինչի համար շնորհակալ եմ ինձ բուժող բժշկին,,:

-.Երկար ժամանակ ունեցել եք  ստեղծագործական դադար ինչով էր դա պայմանանավորված:
,,Եթերից բացակայելս պայմանավորված է նրանով, որ` Հայաստանում  քիչ եմ եղել և բացակայել եմ  երկրից, իսկ այդ ժամանակ ես  շրջագայել եմ `տարբեր երկրներ ,,:         

-.Երբ հեռուստադիտողները կունենան հնարավաորություն կրկին տեսնելու Ձեզ հեռուստաէկրաններին:
 ,,Կան առաջարկներ այս պահին  բանակցության փուլում են, մենք չենք տեղավորվում պարզապես ժամանակի մեջ, որովհետև ես երկու ամսից մեկնում եմ` Եվրոպա հանգստանալու, բայց կարծում եմ, որ մենք ընդհանուր հայտարաի կգանք և դուք և հեռուստադիտողը շատ շուտով հնարավորություն կունենք տեսնել ինձ հեռուստաէկրաններին,,:

-.Ինչն է Ձեզ կյանքում հիասթափեցնում  և ով կամ ինչն է Ձեզ ուժ տալիս:
,,Ես տեսակով շատ ուժեղ մարդ եմ, ես միշտ ասում եմ` կյանքը ինձ շատ է ճկել, բայց երբեք կոտրել չի կարողացել:Ինձ հիասթափեցնում է ոչ անեղծությունը,ընկերների դավաճանությունը հիասթափեցնում է ինձ, իսկ ուժ իմ ընտանիքն է ինձ տալիս, իմ շրջապատը, սիրելի մարդիկ,արևածագը և պարզապես այն ինչը գեղեցիկ է և հաճելի:Շնորհակալ եմ Աստծուցուն որ ամեն առավոտ արթնանում և տեսնում եմ արևածագը,,:

Դերասանուհին մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում վերջում ավելացրեց:

,,Սիրում եմ Հայաստանս, հայ ժողովրդին և խոստանում եմ ուր էլ որ գնամ չեմ մոռանա, որ ես հայ եմ և սա իմ երկին է և ամեն ինչ կանեմ որ հայի պատիվը բարձր մնա:
Լինելով հայ շատ եմ սիրում Ամերիկան, որտեղ  օրենքի երկիր է և մարդիկ բոլորը ժպտում են, ԱՄՆ-ում  մարդիկ կարողանում են ասել  շնորհակալություն և ներողությունը ինչը ցավոք չկա մեր երկրում:Շատ կցանկանայի, որ յուրաքանչյուր մարդ իր կյանքում գոնե մեկ անգամ լիներ և տեսներ այդ հրաշք երկիրը ու ցավով եմ նշում որ մեր տաղանդավոր մարդիկ լքում են Հայաստանը և ապրում ու ստեղծագործում են դրսերում,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):