ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

16.5.15

EXCLUSIVE: ՕԼԳԱ ԱՅՎԱԶՅԱՆԸ ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԻ ԵՎ ԸՆՏԱՆԻՔ ԿԱԶՄԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՖՈՏՈՇԱՐՔ/


Երգչուհի` Օլգա Այվազյանը մայիսի 14-ին նշում էր ծննդյան տարեդարձը:
Emin-NEWS.com-ի հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում երգչուհին անդրադարձավ ծննդյան անակնկալների և  երազանքների մասին: 

Ինչ անակնակալներ եք ստացել, որը չէիք սպասում և ու կողմից:

  ,,Տարբեր էին անակնկալներս:Ունեմ ընկերներ որոնք ապրում են ԱՄՆ-ում և աշխարհի տարբեր անկյուններում:Այն բոլոր անականկալներ, նվերները  որոնք ես ստացել եմ, շատ հաճելի էր և կարևոր ինձ համար:Իսկ այն անակնկալը, որ չէի սպասում, եղավ:

Ծննդյանս երեկոն անցավ շատ ուրախ, սկզբից նշեցինք  տանը, որից հետո շարունակեցինք արդեն ,,Jose,,-ում,,:

Կան երզանքներ որոնք դեռ չեն կատարվել:
,,Իհարկե կան երազանքներ, որոնք դեռ չեն իրականացել, բայց Աստծո կամոք ժամանակին դրանք կկատարվեն,,:

Ինչ երզանքներ եք պահել մոմերը փչելիս:

,,Ինչպես բոլոր աղջիկներ այնպես էլ ես ունեմ երզանքը, որ  կազմեմ իմ ընտանիքը:Տարիների ընթացքում զբաղվելով սիրածս գորոծով ունենալ սիրելի շրջապատ, ստեղծել իմը այժմ ժամանակն է, որ ունենամ իմ ընտանիքը,,:

Կարող ենք ասել, որ ընտանիք կազմելու մեկնարկը արդեն տրված է:
,,Ես դա թողնում եմ ճակատագրին,,:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է երգչուհուն մաղթելով նորանոր հաջողություն և երջանկություն:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Լուսանկարները` Վահե ՄԻՆԱՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):