ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

13.6.15

EXCLUSIVE:ԲԵՆ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆԸ ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼՆԵՐԻ, ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔԻ ԵՎ ԻՐ ՍԻՐՈ ՀԱՄԱՐ ՊԱՅՔԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ /ԱՌԱՋԻՆԸ՝ Emin-NEWS.com-ՈՒՄ/

  

Դերասան՝ Բեն Ավետիսյանը այսօր նշում է ծննդյան տարեդարձը:
Ծննդյան մեկնարկը Բենի մոտ եղել է  յուրահատուկ, իսկ անակնկալները բացառիկ:Երիտասրադ բայց արդեն տաղանավոր դերասանը ունի իրեն հատուկ երազանքներ և անձնական կյանքը դասավորելու ցանկությունը:
Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է Բեն Ավետիսյանի ծննդյան անակնակլների, երազանքների ու սպասելիք նորությունների մասին բացառիկ հարցազրույցը:


Ինչպես տրվեց ծննդյանտ մեկնարկը:
,,Մեկնարկը տրվել է դեռ մի քանի օր առաջ, շատերը ցանկանալով, որ առաջինը շնորհավորեն դեռ ծննդյանս օրը չմեկնարկած արդեն շնորհավորել են, իսկ տրամադրությունս շատ բարձր է ,,:

Ինչ անակնակլներ եք ստացել և  ում կողմից, որ չէիր սպասում:
,,Շատ տարբեր են եղել անակնկալներս:Ստացել եմ օրիգինալ նվեր Գերմանիայից, որտեղից ինձ 5 կգ շոկոլադ են ուղարկել:Ստացել եմ նաև այլ նվեր տարբեր իրերի տեսքով ու դեռ շարունակվում եմ ստանալ տարբեր ձևերի  նվերներ, իսկ մեկ ամիս առաջ ստացել եմ նվեր ծնողներից կողմից ավտոմեքենայի տեսքով,,:

Ինչ երազանքների և ցանկություններ ունեք:
,,Ցանկություններս շատ են:Դրանց հասնելու համար ես պատրաստ եմ օգտագործել վերջին ուժերս անել ամենադժվար բաները,  որ հասնեմ նրան, որ պետք է հասնի յուրաքանչյուր մարդ ու ապրել մարդավարի,,:

Արդյոք ծննդյան այս տարեդարձը նշելիս կլինի նաև անձնական փոփոխություններ:
,,Դեռ չեմ կարող ասել, քանի որ այս պահի դրությամբ սիրահարված չեմ և բնականաբար չունեմ ընտրյալ, բայց  հուսով եմ, որ այս տարի ես կհանդիպեմ իմ  ընտրյալին,,:

Որ փուլում է գտնվում գործնական կյանքը:
,,Գործնականը բուռն է և աշխատանքային:Շուտով կավարտվի Շանթ հ/ը-ի եթերով հեռարձակվող ,,Սիրո գերին,, հեռուստասերիալը:Ունեմ առաջրկներ, բայց  քանի որ ունեմ պայմանգիր Շանթի հետ դեռ չեմ կարող ընդունել այլ առաջարկներ, բայց այն շուտով կլրանա և  չի բացառվում, որ կլինեն նորություններ:Այս տարի նաև կշարունակեմ Թատերականում սովորելս,որտեղ 4-րդ կուրսում եմ,,:

Շատ կարճ ժամանակահատվածում սիրվեցիք հանրության կողմից , ըստ Ձեզ մարդկանց գրավելու Ձեր գատնիքը:
,,Չեմ փորձում գրավել, բայց երևի գրավում է այն փաստը, որ ես հաճելի անձնավորություն եմ ու կամ այնպես ինչպես որ ներկայանում եմ, իսկ գործանականում կերպարս  դրական էր, իսկ դրական հերոսը միշտ էլ սիրված է լինում հանրության կողմից, բայց ինձ համար կարևորը և գլխավորը լինել մարդ,,: 


Բեն Ավետիսյանի  և կերպարի տարբերությունը:
,,Ունենք տարբեր և մոտիկ բաներ կերպարին հետ:Մոտիկը այն է, որ շատ բարի մարդ եմ ես, սակայն  կան սերիալում տեղեր, որ կանեյի նույն բանը,  ինչը անում է իմ սերիալի հերոսը, բայց լինել այդքան համբերատար ես չեմ կարող, ես համբերատար չեմ:Կերպարի ամենալավ գիծը  այն է, որ պայքարում է իր սիրո համար և այդքան ժամանակ համբերատար սպասում իր սիրուն ես չէի կարողանա այդքան սպասել,,:

Կպայքարեք Ձեր իսկական սիրո համար:
,,Իսկան սիրո համար կպայքարեմ, բայց դեռ այդ վիճակում չեմ եղել:Մեկ տար հանդես գալով սերիալում և պայքարելով սերիալի հերոսուհու համար, ինչ-որ տեղ արդեն պայքարելը արդեն գիտեմ ինչ է:Եթե ուզում եմ և ուզում ենք հասնել մի բանի պետք է պայքարել:Շատ շնորհակալ եմ այն մարդկանց ում շոնրհիվ դարձա դերասան դա հանրությունն է, որ ինձ ընդունեց և օգնեք,,:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է հոբելյարին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):