ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

18.6.15

EXCLUSIVE: ՄԱՐԶԻԿ՝ ԷՐԻԿ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆԸ ՄՈՆՏԵՆԵԳՐՈՅՈՒՄ ԿԱՅԱՆԱԼԻՔ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄԱՍԻՆ


Հայ մարզիկ` Էրիկ Գևորգյանը այս օրերին գտնվում է՝  Թբիլիսիում:Թե ինչն է այցի նպատակը և ինչ նորություններ և անակնկակներ է սպասում հայ մարզիկին և  հայերին ներկայացնում ենք՜ Էրիկ Գևորգյանի բացառիկ հարցազրույցը:

Ինչն է պատճառը, որ այս օրերին գտնվում եք Վրաստանում:
,,Արդեն 10 օր է ինչ գտնվում եմ Թբիլիսիում: ընկերներիցս մեկը` /Հակոբ Սարկիսյան, ով իդեպ Վրաստանի լավագույն մարզիկներից է/ հրավիրեց ինձ մեկնելու Թբիլիսի և մասնակցելու մարզական Հավաքների: Նպատակը այն է , որ փորձի փոխանակման շնորհիվ մարզավիճակս էլ ավելի կբարելարվի և կկարողանամ էլ ավելի լավ դրսևորել ինձ հետագա մրցաշարերում,,:
Ինչ անակնկալներ ունեք և ինչի սպասեն հայ սպորտասերները:
,, Բավականին Մեծ ակնկալիքներ ունեմ և Աստված առաջ թող Հայ սպորտասերները մեծ նվաճումներ սպասեն ինձնից ընթացիկ տարում,,: 

Ինչ մրցումներ է սպասվում առաջիկայում:
,,Այժմ պատրաստվում եմ Հուլիսի 23-26 ը մասնակցել Մոնտենեգրոյում կայանալիք WKF վարկածով Սպորտային Կարատեյի Ուսանողական Եվրոպայի Առաջնությանը և ներկայացնել Հայաստանը մինչև 60 կգ  քաշային կարգում: Շնորհակալ եմ Հայրիկիս , /ով նաև իմ մարզիչն է/ և մնացած բոլոր այն մարդկանց ովքեր աշխատում են ինձ հետ մրցաշարին լավ պատրաստվելու համար և տա Աստված կարողանամ Ոսկե մեդալով վերադառնալ Մոնտենեգրոյից,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):