ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

10.6.15

EXCLUSIVE: ԼԻԼԻԹ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆԸ ԵՐԱԶԱՆՔՆԵՐԻ,ԾՆՆԴՅԱՆ ԱՆԱԿՆԿԱԼԻ ԵՎ ԱՌԱՋԻԿԱ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ԱՌԱՋԻՆԸ՝ Emin-NEWS.com-ՈՒՄ/

Հունիսի 10-ը երգչուհի՝ Լիլիթ Կարապետյանի ծննդյան օրն է:
Emin-NEWS.com-ի հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում՝ Լիլիթ Կարապետյանը անրադարձավ ծննդյան անակնկալների, երազաների և առաջիկա սպասելիք նորություններին:

Ինչպես է տրվել ծննդյան մեկնարկը
,,Այս անգամ որոշել եմ չնշել, բայց մեկնարկը եղել աշխատանքի վայրում` La Scala-ում, երբ  ընկերներս ասեցին,  որ երգի պատվեր ունեմ ու պետք է բեմ բարձրանամ ու այդ ժամանակ դահլիճում էին հյուրերը,  երբ ես երգս կատարում էի , բոլորը ովքեր ներկա էին  անակնկալ մատուցեցին ինձ, աշխատակիցները, ընկերներս տորթով և ծաղիկներով բարձրացան բեմ և շնորհավորեցին ինձ այդ ժամանակ ես շփոթված էի և չգիտէի ինչ անել:՛Հաճելի անակնկալը ինձ անչափ ուրախացրեց ես այն երբեք չեմ մոռանա,,:

Ինչ երազանքեր և ցանկություններ ունեք, որը  դեռ չի իրականացել:
,,Երազանքեր միշտ էլ ունենում եմ, բայց հիմա  դա կապում եմ ցանկությանս հետ,  հիմա միայն մի բանի մասին եմ մտածում թող իմ երեխան՝ Կարենչոս ու  մյուս երեխաները   միասին լինեն առողջ  հաջողակ ու երջանիկ:Եթե նոր երգի կամ տեասահոլովակի նպատակ եմ ունենում մտածում եմ, որ այն լավ ներկայացնեմ և սիրվի հանրության կողմից,,:

Երջանիկ հմարում ես Ձեզ:
,,Իհարկե համարում եմ, ես ավելի լավատես եմ:Կյանքում եղել են շատ դժվարություներ,  եղել են վշտեր, բայց միշտ ես ուժ եմ գտել և առաջ եմ շարժվել ու լավատես եմ եղել ամե հարցում,,:

Ինչ է հարկավոր երջանիկ լինելու համար:
,,Որ մայրս որդիս  կողքիս լինեն և առողջ լինեն, եթե իրենց  մոտ ամեն ինչ լավ  ես այդ ժամանակ ամենաերջանիկ մարդն եմ ու երջանիկ մայր եմ ինձ համարում,,:

Ինչպիսի տարի է սպասվում Լիլիթ Կարապետյանին 2015-ին,, խոսքը նաև անձնական կյանքի մասին է:
,,Անձնական մասին չեմ մտածում, քանի որ այժմ բուռն աշխատանքային  իրավիճակ է մոտս, եթե մարդու կայնքում բուռն է աշխատանքը ապա անձնականը մի կողմ է գնում ինձ մոտ այժմ այդ ընթացքն է, իսկ եթե լինի մի բան դա իհարկե ժամանակը ցույց կտա:Այժմ երգարվեստիս մեջ եմ խորացել, 2014-ին բուռն աշխատանքով եմ հանդես եկել և դա կշարոնակվի նաև 2015-ին:Շուտով կներկայացնեմ իմ նոր տեսահոլովակը, որի մասին դեռ չեմ ցանկանում խոսել,,:
Շատ ուրախ եմ ու չեմ ափսոսում, որ ընտրել եմ այս ուղին , ուրախ և շնորհակալ իմ բոլոր ընկերներին ովքեր, որ իմ կողքին են, հպարտ եմ իմ մայրիկով, տղայովս,  ընկերներովս և շնորհակալություն բոլոր նրանց ովքեր թե գործի բերումով և այլ իրավիճակում իմ կողքին են,,:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է երգչուհուն մաղթելով նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):