ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

26.7.15

ՄՈԴԵԼ՝ ՎԱՆԵՍՍԱՅԻ ՄՈԴԵԼԱՅԻՆ ՇՈՈՒՆ ՄԵԾ ԱՐՁԱԳԱՆՔ Է ՍՏԱՑԵԼ: ԳՐԱՆՑԱԾ ՀԱՋՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՍՊԱՍԵԼԻՔ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Գերմանիայում բնակվող մոդել՝ Վանեսսա Արմենին  մոդելային շոուն մեծ արձագանք է ստացել հանրության կողմից:
Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է Վաննեսայի բացառիկ հարցազրույցը անցած ուղղու և սպասելիք նորությունների մասին:

Կխնդրեմ ներկայացնեք Ձեզ,  որքան ժամանակ է, որ զբաղվում եք մոդելինգով:
-Արդեն չորս տարի է բնակվում եմ Գերմանիայում:Մասնագիտությամբ հյուրանոցային մենեջեր եմ, ինչը այս տարի ավարտեցի:Երկու տարի զբաղվում եմ մոդելինգով:Մեկ տարին լրացավ ինչ գրանցված եմ՝ ,,Fisher's House ,, մոդելային կենտրոնում:Մինչ այդ  որպես հոբի արել եմ միայն ֆոտոսեսիաններ:

Ինչ հաջողություններ եք գրանցել մինչ օրս:
-2014-ի հունիսին մասնակցել եմ ,,WM Girl 2014,, մրցույթին, որտեղ գրավել եմ երկրորդ տեղը:Նույն թվի դեկտեմբերին մասնակցել եմ ,,Juan Torres 2014 ,, մրցույթին և գրավել եմ երրորդ տեղը, իսկ վերջերս՝ հուլիսի 17-ին մասնակցել եմ՝ ,,Miss Fränkische Schweiz 2015,, մրցույթին, որտեղ ցավոք որևէ տեղ չեմ գրավել, բայց մեծ բավականություն եմ ստացել:
Հուլիսի 18-ին իմ լավ ընկեր՝ Դիմիտրի Աֆաունովի կազմակերպել էր իմ առաջին մոդելային շոուն, ինչը անկեղծ ասած շատ մեծ արձագանք ստացավ:


Ինչ նորությունների սպասենք առաջիկայում:
-Առաջիկայում պլանավորում եմ ևս մեկ մոդելային շոու , բայց չեմ կարող ասել երբ կլինի:
Հոկտեմբերին կմասնակցեմ՝ ,,Miss Würzburg 2015,, մրցույթին, իսկ 2016-ին  կլինի մեծ fashion show ՝ Բեռլինում որտեղ ներկա կլինեմ որպես՝ ,,Promotion Dame,,:

Զբաղվելով Ձեր սիրած աշխատանքով երջանիկ համարում եք Ձեզ թե...
-Այո, համարում եմ երջանիկ, քանի որ ունեմ սիրած  հոբբի, որը նաև հաճելի աշխատանք է:Անկեղծ ասած այժն դրանով եմ  զբաղվում և մեծ հաճույքով դա շարունակելու եմ...

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):