ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

11.7.15

EXCLUSIVE: ՈՃԱԲԱՆ՝ ԵՍԱՅԻ ՍԻՄԻԿՅԱՆԸ ԱՇԽԱՏՈՒՄ Է ԱՇԽԱՐՈՒՄ ՄԵԾ ՃԱՆԱՉՈՒՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԱՍՏՂԵՐԻ ՀԵՏ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/


Ոճաբան-վարսահարդար՝ Եսայի Սիմիկյանը կրկին վերադարձել է՝ Հայաստան:Եսային ով աշխատում է ՌԴ-ում վերադառնալով Հայաստան վայելում է իր հանգիստը՝ ընտանիքի, ընկերների հետ:Հանգստի հետ մեկտեղ նա նաև աշխատանքով է հանդես գալիս:
Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է՝ Եսայի Սիմիկյանի բացառիկ հարցազրույցը իր հաջողությունների, սպասելիք նորությունների և իր երջանկության մասին:


Որքան  է տևելու Ձեր Հայաստանյան այցը և ինչն է վերադարձի պատճառը:
-Արդեն երեք ամիս է ինչ չէի եկել Հայաստան, կարոտել էի ընտանիքիս անդամներին, ընկերներիս:Եկել եմ հանգիստս անցկացնել հայրենիքում, սակայն հանգստի հետ մեկտեղ նաև ի հայտ եկան նար գործեր:

Ինչով եք հիմա զբաղվումէ՝ ՌԴ-ում:
-Աշխատում եմ՝  ,,Долорес,, գեղեցկության ստուդիայում, որպես ոճաբան, ինչպես նաև աշխատում եմ՝ ,,Красота,, գեղեցկության կենտրոնում, որպես ոճաբան:Սպասարկում եմ մեծ ճանաչում ունեցող մարդկանց, որոնցից կցանկանայի առանձնացնել՝ Ալեքսանդր Վասիլիևին, որի անձնական ոճաբանն եմ և իր հրավերով եմ այնտեղ գտնվում:

  

Հայաստանի այցը ինչ-որ նպատակ ուներ թե  հանգիստը անցկացնելու համար եք եկել:
-Եկել եմ հանգիստս անցկացնելու, և ընտանիքիս տեսնելու:Սակայն ունեցա հրավերներ նկարահանվելու ,,Հայկական երկրորդ,, հեռուստաալիքով ցուցադրվող՝,, Պերսոնա,, հողրդաշարում և արդեն նկարահանվել եմ մի քանի եթերներում, իսկ ցուցադրությունը կլինի շուտով:


Մոսկվայում բնակվելիս առաջանում են խնդիրներ ընտանիքում՝ հեռավորության և այլ հարցերով:
-Այնտեղ մենակ գտնվելով ես իսկապես զբաղվում եմ իմ կարիերայով, իսկ եթե ինձ հետ լիներ նաև իմ ընտանիքը ապա կլինեին խնդիրներ:Այսպես ես  բացակայում եմ իմ ընտանիքից կարճ ժամանակով, բայց հոր պակասը լրացնում են իմ հայրը և եղբայրս:

Երջանիկ համարում եք Ձեզ:
Աշխատանքի բերումով հաջողակ եմ, իսկ անձնական կյանքում երջանիկ եմ, քանի որ ունեմ գեղեցիկ, սիրող և սիրված կին ինչպես նաև դուստրեր, ինչը որ հարկավոր է բոլորին երջանիկ լինելու համար:


Ինչ նորությունների սպասենք առաջիկայում:
-Ունեմ նոր հրավեր, որի մասին առաջինը Ձեզ եմ ասում, շուտով կներկայացնեմ նոր բրենդ, որի ներկայացուցիչը կլինեմ ես,միջազգային կարգով:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):