ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

24.2.14

ՄՈԴԵԼ ԷՄԻԼ ՄԱՐԿԸ ԵՐԳՈՒՄ Է EXCLUZIVE

Մոդել Էմիլ Մարկը շարունակում է բացահայտել իր թաքնված կողմերը:Մոդել, գրող, թարթմանիչ Էմիլը իր նֆեյսբուքյան էջում տեսանյութ է տարածել, որտեղ հանդես է գալիս երգով, սակայն մոդելը նախապես ներողություն է խնդրել, ձայնային տվյալների համար:

Էմիլ Մարկը տեսանյութը տարածելուց կատարել է հետևյալ գրառումը.

,,Գիտեմ որ երգելուց շատ հեռու եմ, բայց սիրում եմ կյանքի յուրաքանչյուր պահը ապրել որպես վերջին ու անել սրտիս ուզածը տվյալ պահին. կանխավ նորողություն եմ հայցում բոլորից ոչ պրոֆեսիոնալ կատարման համար, իսկ մյուս բոլորին...))) առաջարկում եմ ինձ հետ միասին անկեխծ ժպտալ ))),,:









Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս

Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):