ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

15.4.14

ԵՐԳԻՉ-ԿՈՄՊՈԶԻՏՈՐ ԳՈՒԺԸ ԱՌԱՋԻԿԱ ԻՐ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

Բազմաթիվ երգերի հեղինակ և կատարող, երգիչ-կոմպոզիտոր Գուժը 2014-ին իր երկրպագուներին և իրգարվեստը հավանողներին պատտրաստել է բազմաթիվ անակնկալներ:Գուժը   Eminnews.blogspot.com-ին է ներկայացրել իր առաջիկա նորությունները:
Գուժը մեկ ամիս է ինչ վերադարձել է հայրենիք, նա գտնվում էր Ռուսաստանում:Վերադառնալով հայրենիք նա այստեղ կմնա երկու ամիս, որի ընթացքում շատ գործեր պետք է հասցնի ավարտին.-,, Կան մի քանի երգեր, որոնք ձայնագրման ընթացքում են, թե իմ և թե հայտնի կատարողների հետ այդ թվում  Սոնայի, Մաշայի, Կարեն Օհանյանի և Ջուսի  հետ,,:
Գուժը լինելով երգիչ դեռ 2013-ի դեկտեմբերին նկարահնել է տեսահոլովակ, բայց ժամանակի և զբաղվածության պատճառով  մոնտաժային աշխատանքները ձգձգվում են .-,,Իմ երգարվեստը և պարզապես իմ երկրպագուներին  կարծես շատ սպսել տվեցի  նոր տեսահոլովակով չներկայացրեցի, բայց մինչև 2014-ի սեպտեմբերին կներկայացնեմ իմ նոր տեսահոլովակը,,.- մեզ հետ զրույցում ասաց Գուժը:
Այս օրերին Գուժը աշխատում է երկու երգերի գործիքավորումների վրա.-,, Երգչուհի Ջուսը երկու երգ նվեր է ստացել Ռուսական շոու-բիզնեսի հայտնի կոմպոզիտոր Իվան Բագրամովից և ես հիմա այդ երգերի գործիքավորումներումով ես պետք է զբաղվեմ,,:
Առաջիկայում Գուժը հանդես կգա երկու տեսահոլովակով, իսկ դուետի տեսքով  դեռ հանդես չի գա.-,,Ունեցել եմ դուետ երգչուհի Ջուսի հետ, որը տարբերվում էր մյուս դուետներից,դա եղավ իմ մուտքը մեծ բեն ու դարձավ իմ առաջին տեսահոլոովակը,, Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց երգիչ-կոմպոզիտորը:
Գուժը մեզ տեղեկացրեց, որ ինքը առանց տեսահոլովակի երգով հանդես չի գալիս քանի որ.-,,Ունեմ շատ երգեր, բայց այսօրվա կանոնների համաձայն առանց տեսահոլովակ չեմ թողարկում երգերս,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):