ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

7.4.14

ԵՐԳԻՉ ԱՎԵՏԻՔ ՊՈՂՈՍՅԱՆԸ ԻՐ ՄԵՆԱՀԱՄԵՐԳԻ ՄԱՍԻՆ

Մայիսի 1-ին երիտասրադ երգիչ Ավետիք Պողոսյանը Աշտաշատ քաղաքում հանդես կգա  մենահամերգով:Երգիչը մենահամերգին կկատարի 22 երգը, որոնց հեղինակները տարբեր են:
,,Ես ծնունդով Արտաշատ քաղաքից եմ և հենց դա է պատճառը, որ  ես և իմ պրոդյուսեր՝ Տաթևիկ Մանվելյանը որոշեցինք, որ համերգը տեղի ունենա Արտաշատում,, .- Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց Ավետիք Պողոսյանը:

Այս մենահամերգը երգչի առաջին մենահամերգն է ,,Այս օրերին շատ լարված եմ, քանի որ պատասխանատվությունը շատ մեծ է, անում ենք առավելագույնը, որ հանդիսատեսին դուր գա և դրական լիցքերով հեռանան համերգից,, .- մեզ հետ զրույցում ասաց Ավետիքը:

Երգիչը և իր ստեղծագործական կազմը խոստանում են, որ համերգը լի է լինելու բազմաթիվ անակնկալներով, Ավետիքը հանդես կգա զուգերգերով, իսկ երգերի ժամանակ հանդես կգան պարային խմբեր , իսկ  մյուս անակնակալները երգիչը չցանակացավ բարձրաձայնել միայն ավելացրեց.-,, Սիրով սպասում եմ իմ երգարվետը հավանողներին և իմ երկրպագուներին, անակնակլնեով լի օր եմ խոստանում, այդ օրը կներկայացնեմ նաև իմ 2-րդ տեսահոլովակի պրեմիերան,,.- Eminnews.blogspot.com-ի հետ զրույցում ասաց Ավետիք Պողոսյանը:
,,Հավատա,, խորագիրը կրող համերգը տեղի կունենա մայիսի 1-ին Արտաշատ քաղաքում:



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):