ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

16.5.14

ԱՐԱՄԱՅԻՍ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆԻ ԾՆՆԴՅԱՆ ՄԱՂԹԱՆՔԸ ՍԻՐԵԼԻԻՑ` ԼՈՒՍԻԵՆ ԱՂԱԲԵԿՅԱՆԻՑ

Բազմաթիվ տեսահոլովակների ռեժիսոր և պրոդյուսեր Արամայիս Հայրապետյանը այսօր` մայիսի 16-ին նշում է ծննդյան տարեդարձը:Արամայիսին շնորհավորել են հարազատները, ընկերները, բազմաթիվ երկրպագուներ, ովքեր հավանում են իր աշխատանքը:Արամայիս Հայրապետյանին շնորհավորել են նաև հայկական շոու-բիզնեսի  ներկայացուցիչներից` Գևորգ Մարտիրոսյանի պրոդյուսեր` Սամվել Ղազարյանը, երգչուհի Լայանան, Սրբուհի Ստամբոլթյանը, երգիչ Գուժը,Դեր Հովան, հաղորդավարուհի Դինա Ակոպովնան,Լյով Բադալյանը,Հռիփսիմե Ելինյանը և այլոք:
Արամայիսին գեղեցիկ մաղթանքեր է հղել նաև իր սիրելին` երգչուհի Լուսինե Աղաբեկյանը .-,,Իմ կյանք, իմ գանձ, իմ արրրևևև:Շնորհավոր ծնունդդ...Շնորհակալ եմ Աստծուց, որ Դու կա իմ կյանքում.. Սիրում եմ շաաաաաաատ;)) ;

EminNEWS-ը շնորհավորում է Արամայիս Հայրապետյանին մաղթելով նորանոր հաջողություններ:




Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):