ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

31.7.14

ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ԴԵՐԱՍԱՆՆԵՐԸ ԵՎ ՄՈԴԵԼՆԵՐԸ ԼՔՈՒՄ ԵՆ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

 Վերջին ժամանակներս հայ դերասանները և մոդելները իրենց գործունենությունը շարունակելու և մեծ հաջողությունների հասնելու համար լքում են Հայաստանը՝ գնալով արտասահման կամ այլ երկրներ:

Սարգիս Ներսիսյանը լինելով երիտասարդ դերասան և մոդել, ով նկարահնվել է տարբեր հայկական սերիալներում և գործունեություն ծավալել նաև մոդելինգում, այսօր ցանկանում է մեկնել Հայաստանից և աշխատել ՌԴ-ում:
EminNEWS-ը ներկայացնում է Սարգիսի բացառիկ հարցազրույցը.

Ինչն է պատճառը, որ չենք տեսնում Ձեզ սերիալներում.
    ,,Արդեն երկար ժամանակ էի ինչ չեմ հանդես գալիս սերիալներում:Հիմնականում ինձ խանգարեց ծառայությունս, քանի որ երկու տարի ինչպես բոլոր այնպես էլ ես իմ պարտքը տվեցի:Եվ այդ երկու տարիներին հետ սովորեցի ու ծառայությունից հետո արդեն չզբաղվեցի դրանով և լուրջ վերաբերմունք չտվեցի, բացի այդ ես նաև սովորում եմ,,:
Հանդես եք եկել նաև, որպես մոդել, ինչն է պատճառը, որ այսօր չեք զբաղվում մոդելինգով.
   ,,Չեմ զբաղվում դրանով, քանի որ ես հասկացա, որ ամեն մարդ պետք է ունենա մեկ մասնագիտություն և զբաղվի դրանով:Ես երևի չեմ կողմնորոշվել կամ էլ Երևանում չեմ կարողանում կողմնորոշվել,,

Հնարավոր է Ձեզ տեսնենք մեկ այլ ոլորտում.
 ,,Մեկ այլ ոլորտում ճիշտն ասաց չեմ կարծում, որ կտեսնեք, բայց ինչով որ զբաղվել եմ մտադիր եմ շարունակել, բայց երևի երկրից դուրս:Աստված հաջողություն տա,,:
Որպես ինչ մասնագետ եք տեսնում Ձեզ՝ դերասան թե մոդել.
  ,,Դեռ չեմ տեսնում , քանի որ աշխատելու տեղ ունեմ և ընթացքում կտեսնեմ, որ բնագավառում եմ ավելի լավ դրսևորում ինձ ու այդ մադնագիտությամբ էլ կզբաղվել,,:

Ըստ Ձեզ երիտասարդ դերասանը և մոդելը ով սովորում է Հայաստանում կարող է զբաղվել դրանով,
   ,,Իմ կարծիքով դերասանկարելի է լինել, բայց մոդելինգով իմ անձնական կարծիքնա, որ Հայաստանը դրա տեղը չէ,,:


Սարգիսը մեզ տված բացառիկ, հարցազրույցում ասաց, որ ,,առաջիկայում կլինեն նորությունները, քանի որ նոր մտքեր շատ կան,,:








Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻՆյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիսEminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):