ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

12.7.14

ՄՈԴԵԼ, ԴԵՐԱՍԱՆ ԱՐԹՈՒՐ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԻ ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑԸ EminNEWS-ԻՆ

EminNEWS-ը շարունակում է ներկայացնել բացառիկ հարցազրույցներ հայկական շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներից:Այս անգամ մենք ներկայացնում ենք մոդել, դերասան, ՀՀ Օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի բալետի դերասան  Արթուր Գրիգորյանի՝ Arturo-ի, բացառիկ հարցազրույցը:


Կխնդրեմ ներկայացնենք ինքներդ Ձեզ.
   ,,Արթուր Գրիգորյան, հանրությանը ավելի հայտնի որպես Arturo, ծնվել եմ 1986 թվականին՝ Հայաստանում:Սովորել եմ Երևանի Պարարվեստի պետական քոլեջում:Ավարտելուց հետո ստանալով բալետի դերասանի որակավորում՝ ըդունվել եմ աշխատանքի Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան Օպերայի և Բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն, որպես բալետի դերասան և մինչ օրս աշխատում եմ այնտեղ:Ստացել եմ նաև մոդելինգի կրթություն՝ Մոսկվայում՝ Սերգեյ Զվերևի անվան մոդելինգի դպրոցում և այժմ համագործակցում եմ մի շարք հարգի ամսագրերի հետ Հայաստանում եմ արտասահմանում:Նկարահանվել եմ նաև տեսահոլովակներում, գովազդային հոլովակներում, ինչպես նաև մասնակցել եմ  հագուստի ցուցադրություններին:Այժմ ունեմ երկու տարի ժամկետ ունեցող պայմանագիր Արաբական Էմիրությունների՝ Դուբայ քազաքի  հետ, որտեղ ժամանակ առ ժամանակ եմ  այցելում և նկարահանվում եմ ամսագրերում և տեսահոլովակներում,,:

Որ մասնագիտությունն է Ձեզ ավելի հարազատ՝ բալետը  թե մոդելինգը.
   ,,Անկեղծ ասած, իմ տարբերակում մեկը մյուսին լրացնում է, մի քիչ դժվարանում եմ պատասխանել Ձեր հարցին, քանի որ ամենօրյա մարզվելս թատրոնում օգնում է կազմվածքս պահպանել, իսկ տեսախցիկի հետ աշխատելը տալիս է վստահություն բեմում պարելու և հազարավոր հանդիսատեսի  առաջ հանդես գալու համար,,:

,Որպես բալետի դերասան ինչ հաջողութոյւնների եք հասել.
   ,,Որպես բալետի դերասան հանդես եմ եկել հյուրախաղերով մի շարք  երկրներում՝ Սիրիա, Թուրքիա, Ռուսաստան, Արաբական Էմիրություններ, Քաթար,  Բահրեինի Թագավորություններ, Եգիպտոս և այլն:Աշխատել եմ նաև  այնպիսի մեծությունների հետ, ինչպիսին է Յուրի Գրիգորովիչը, ինչը նույնպես համարում եմ հաջողություն իմ համար բալետի ոլորտում,,:

Կխնդրեմ ներկայացնեք նաև Ձեր հաջողութոյւնները մոդելինգում.
    ,,Որպես մոդել, երևի ամենամեծ  հաջողությունս համարեմ 2007թ-ի  մասնակցությունս ,,Եվրոտեսիլ,, երգի մրցույթում որպես մոդել-դուդուկահար:Ես ինքս դուդուկահար չեմ, բայց քանի որ երաժշտությունը այդ մրցույթում կենդանի հնչողություն չի, ինձ որպես մոդել հրավիրեցին դուդուկահարի կերպարում:Ինձ համար պատիվ էր  մասնկացել  այդ մրցույթին և ներկայացնել Հայաստանը:Ոնեցել եմ  բազմաթիվ ցուցադրություններ, նկարահանումներ Հայաստանում, Եգիպտոսում և Արաբական Էմիրություններում,,:

Ըստ Ձեզ բալետը և մոդելինգը Հայաստանում որ փուլում են գտնվում.
     ,,Ցավոք պետք է դիտարկենք փուլերով,  մոդելինգը ցածր հորիզոնականում է  գտնվում Հայաստանում, և ես որևէ էական փոփոխություն գլոբալ առումով չեմ նկատել:
Ինչ վերաբերվում է բալետին, ապա վերջին 3-4 տարիներին որոշակի առումներով որակը զգալիորենն նվազել էր, բայց արդեն 3-4 ամիս է,  ինչ մենք ունենք գլխավոր բալետմաստեր՝ ժողովրդական արտիստ Վիլեն Գալստյանը, որի հետ ավելի շատ և ավելի հաճույքով է աշխատում բալետային խումբը և նկատվում են առաջադիմություններ և առաջխաղացումներ:

Եթե  ունենայիք ընտրություն, որ մասնագիտությունը կընտրեիք.
    ,,Ամեն դեպքում եթե ծայրահեղ դեպքում հայտնվեմ նման իրավիճակում  կընտրեմ բալետը, քանի որ պարարվեստով սկսել եմ զբաղվել 9-ը տարեկանից,,:

Այս ամենից զատ Ձեզ որպես ինչ մասնագետ եք տեսնում.
    ,,Իմ առօրյան այնքան հագեցած է աշխատանքի առումով, որ երբեք չեմ մտածել այդ ուղղությամբ և, ես իմ երկու մասնագիտություններն էլ շատ եմ սիրում:Փոքր ժամանակ երազում էի դառնալ էստրադային երգիչ, բայց երբ մեծացա և ստուգեցի ձայնային տվյալներս և իմացա, որ բավարար չեն երգիչ դառնալու համար, որոշեցի փորձեմ ինձ պարարվեստում, քանի որ դեռ վաղ հասակից ինձ բեմի մարդ եմ պատկերացրել, որի համար հիմա չեմ փոշմանում,,:

Ինչպիսին է Arturo-ն բեմից դորս.
   ,,Այդ հարցին լավ կլիներ, որ պատասխանեին ընկերներս, չեմ սիրում ինքս ինձ նկարագրել, բայց կփորձեմ համեստություն  շատ չանել և մեկ բառով ասեմ, որ շատ ընկերասեր եմ և սիրում եմ շատ ժամանակ անցկացնել ընկերներիս հետ,,:

Ինչ նորությունների սպասենք  առաջիկայում Ձեզանից.
    ,,Առաջիկայում՝ հուլիսի 20-ին, ունենք հյուրախաղեր Սանկտ-Պետերբուրգ քաղաքի Մարինյան թատրոնում, որտեղ ներկայացնելու ենք  ,,Գայանե,, բալետը, և նույն ամսին պետք է նկարահանվեմ ֆոտոպատմությունում հայտնի մոդել Սեդա Սերոբյանի հետ, որը կլուսաբանվի Դուբայի ամսագրերից մեկում,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Eminnews.blogspot.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):