ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

1.12.14

ՋՈՒՍԸ ՆՇԱՆԸ ԵՏ Է ՏՎԵԼ

Երգչուհի Ջուսը իր նշանը ետ է տվել այս մասին տեղեկանում ենք երգչուհու ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջում:Երգչուհին իր էջում գրառում է կատարել իր նշանը ետ տալու մասին.
   ,,Մինչև հիմա տարբեր կայքերից, և տարբեր մարդիկ ինձ հարցնում են իմ նշանածի մասին, թե ինչպես են հիմա մեր հարաբերութոյունները :
Ուզում եմ վերջնական բոլորիտ տեղեկացնել, որ ես և Ռիչարդը էլ միասին չենք: Ես էլ նշանված չեմ: Դա եղել է իմ որոշումը:
Իսկ Ռիչարդին ես ցանկանում եմ այն, ինչ կցանկանամ ինձ՝ լինել երջանիկ:
P.S. Էլ ոչ մի հարցազրույց այս թեմայով ես չեմ տալու:Սա իմ վերջին խոսքերն են,,:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):