ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

4.12.14

ԻՆՉՊԵՍ Է ԱՆՑԵԼ ԴԵՐԱՍԱՆՈՒՀԻ ԱՆԱՏԻ ՍԱՔԱՆՅԱՆԻ ԾՆՆԴՅԱՆ ՏԱՐԵԴԱՐՁԸ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ- Ֆոտո/


Դերասանուհի՝ Անատի Սաքանյանը դեկտեմբերի 2-ին նշեց ծննդյան տարեդարձը:Ինչպես դիմավորեց դերասանուհին ծննդյան տարեդարձը, ովքեր են հրավիրված եղել, ինչ յուրահատուկ նվերներ է ստացել և ինչ երազանքներ ունի Անատին կներկայացնենք դերասանուհու մեզ հետ ունցած բացառիկ հարցազրույցում:

    Ինչպես դիմավորեցիք ծննդյան տարեդարձը, ինչ անակնկալներ եք ունեցել մեկնարկից սկսած.
    Այս անգամ տանն եմ եղել, ծնողներիս հետ, որից հետո զանգահարում է Տաթևիկ Ադումյանը և անակնկալ կերպով հայտնվում եմ մեր բակում՝ կոնֆետներով, տորթիկով, մոմերով և հրավառությամբ:Բավականին երկար դրսում մնալուց հետո գնացինք մեր տուն նշելու:

Առավոտյան արթնացել եմ և շտապել եմ ,,
MIRANDA,, գեղեցյկության սրահ, որից հետո հանդիպում իմ երկրպագուների հետ, ես իրենց համար անակնկալ ունեի պատրաստած, իսկ դրանից հետ եկան իմ հյուրերը ու անմոռանալի րոպեները ապահոված էին:Երեկոն անակնկալներով լի էր և շատ ուրախ:

   Որոնք էին չսպասված մաղթանքները և նվերները.
Երկրպագուներս էին բավական գեղեցիկ մաղթանքներ հղել,  չեմ կարող առանձնացնել, քանի որ յուրաքանչյուրը յուրովի էր մոտեցել, իսկ նվերների ցանկից միայն կառանձնացնեմ, որ ուշացումով եկավ ու ուշադրությունը սևեռած էր բնականաբար իր կողմ ու տեսնում էին մի մեծ վարդագույն արջ ու չգիտեմ թե ետևում ով է, հետո երբ մոտեցա գրկախառնվեցինք  ու  սկսեցինք միասին ուրախանալ:

   Ովքեր են հրավիրված եղել.
Իմ բարեկամներս են եղել՝ քույրս ամուսնու հետ և եղբայրս կնոջ հետ ու իմ ընկերները՝ Կամո Ունանյանը, ,,Մեծ Հայքի,, Նարեկ Պետրոսյանը, Հովհաննես Դավթյանը, Մարիամ Մելիքյանը, Տաթևիկ Ադումյանը երգչուհի՝ Նանան  և ուրիշներ:

   Չցանկանալով խոսել անձնական կյանքից դերասանուհին ասաց, որ ստացել է բազմաթիվ նվերները, բայց թե ովքեր են նվիրել Անատին չգիտի:Նա մեզ հետ զրույցում ասաց, որ շուտով նոր տեսահոլովակ է լինելու, նա նաև շնորհավորեց գալիք ամանորը, ցանկանալով, որ այն լինի հաջող ու թեթև տարի և  շատ ժպիտներ:



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):