ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

7.2.15

ՄԱՍԻՍ ՀՈՒՆԱՆՅԱՆԸ՝ ԻՐ ԾՆՆԴՅԱՆ ՆՎԵՐԻ ԵՎ ԵՐԿՐՈԴ ԿԵՍԻ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Երգիչ՝ Մասիս Հունանյանը այսօր՝ փետրվարի 7-ին նշում է ծնդդյան տարեդարձը:
Ինչ անակնկալ  նվերներ է ստացել  և արդյոք զբաղված է երգչի սիրտ:Բոլոր հարցերի պատասխանը և բացահայտումները՝ Մասիսը արել է մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում:
Մասիսի ամենամեծ անակնկալը իր մայրիկի ներկայությունն է իր կողքին, քանի որ արդեն յոթը տարի է  Մասիսիը առանց իր մայրիկի է նշում, իսկ պատճառը հեռավորությունն է:
Մասիսի ծննդյան նվերները շատ են, բայց երգիչը դեռ չի հասցրել տեսնել այն .-,,Հետաքրքրությունից մեռնում եմ, բայց դեռ շատ զբաղված եմ դրանք կտեսնեմ մի փոքր ուշ:Ունեմ  մեկ տարօրինակ ծննդյան նվեր, որը ոչ մի ծննդյան օր չեմ ստացել, ասեմ որ դա նաև իմ երկրպագուների համար է նվեր, այդ նվերը տեսահոլովակն է, որը ինձ նվիրել է իմ ռուսաստանում բնակվող բարեկամներից մեկը, ինչի համար անչափ շնորհակալ եմ,,:
Հոբելյարը ծննդյան տարեդարձը մեծ շուքով նշելու ցանկություն չունի բայց... .-,,Իմ ցանկությունը այդ դեպքում քիչ է, իմ ընկերներն ու բարեկամներն հավուր պատշաճի նշում են և ինձ ուրախություն պարգևում,,:Նա ծննդյան տարեդարձը կանցկացնի իր հարազատների՝ ընտանիքի հետ:
Մասիսը երազանքներ միայն մանուկ հասակում է ունցել, հիմա դրանք միայն նպատակներ ու մտքեր են .-,,Ես այն մարդկանցից եմ, ով այնքան էլ երազկոտ չէ, այնուամենայնիվ բեմը ինձ համար կյանք է և ունեմ բազում նպատակներ՝ երաժշտական կարիերայում, որը պետք է կատարեմ, ընդլայնեմ այն լսարանը, որը ինձ ուժ է տալիս, ներկայումս նպատակներս միայն իմ գործունեության հետ է կապված,,:
Մասիս Հունանյանը մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց, որ եթե այնպես լիներ, որ նորից ծնվեր ապա նորից կընտրեր այն ուղղին, որով հիմա է շարժվում, իսկ այն հարցին զբաղված է արդյոք իր սիրտը՝ Մասիսը պատասխանեց .-,,Չեմ սիրում անձնականից բացահայտումներ անել, բայց անգամ եթե իմ սիրտը զբաղված էլ լինի, այդ ամենը երբեք չի ազդելու այն հանդիսատեսի վրա, ովքեր ինձ սիրում և երկրպագում են, այս ամենի համար ավելի շատ անհանգստանում են աղջիկները,, - Emin-NEWS.com-ի հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց երգիչ՝ Մասիս Հունանյանը, ով դարձավ՝ 21 տարեկան:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է հոբելյարին, մաղթելով՝ նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):