ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

3.2.15

ԻՆՉ Է ԿԱՏԱՐՎՈՒՄ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՄՈԴԵԼ՝ ԱՐԱՄ ԱՎԵՏԻ ՀԵՏ

Երիտասարդ մոդել՝ Արամ Ավետը իր ֆեյսբուքիան էջում գրառում է կատարել, որը հետևյալն է ,,Երբեմն հիասթափությունը մեծ է լինում ... Բայց պետք է ուժեղ լինես... Իսկ ես ուժեղ եմ... ,,:
Emin-NEWS.com-ը զրուցեց մոդելի հետ ով պարզաբանեց գրառումը.-,,Հիասթափություններ ունենում են բոլորը, և ընդհանրապես եթե հիասթափություն չապրեն կյանքը անհետաքրքիր կլինի, միապաղաղ ու դա արդեն անհետաքրքիր կլինի, հաճախ մարդկանցից եմ հիասթափվում ու իրենց քայլերից,,:
Նա նաև մեզ հետ զրույցում ասաց, որ ուժեղ է՝ հոգեպես .-,,Ինձ ուժ է տալիս Աստված, ես միշտ աղոթում եմ և Աստված ինձ հետ է ու ինձ լսում է, ավելի բան ինձ պետք չէ,,:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):