ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

10.2.15

ՎԱՀԵ ՍՏԵՊԻ ԾՆՆԴՅԱՆ ՆՎԵՐԸ ՅՈՒՐԱՀԱՏՈՒԿ ԷՐ ԵՎ ՉԿՐԿՆՎՈՂ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/

Glance journal-ի տնօրեն, մոդել և լուսանկարիչ՝ Վահե Ստեպը, այսօր նշում է իր ծննդյան տարեդարձը:Վահեն մեզ հետ զրույցում անկեղծացավ, որ իր ծննդյան տարեդարձը չի սիրում, սիրում էր միայն փոքր ժամանակ, երբ մտածում էր շուտ մեծանալու մասին, իսկ ծննդյան տարեդարձը Վահեի մոտ սկսվեց յուրահատուկ մեկնարկով   .- ,,Օրս սկսվեց առավոտյան հեռախոսազանգերի և սոցցանցերի միջոցով, շնոհավորանքներ, որից հետո հաջորդեցին բարեկամները՝ այցելելով ինձ հյուր, ինչպես որ լինում է հայկական ընտանիքիներում,,:
Վահեն յուրահատուկ անականալ է ստացել, որ ոչ բոլորի հետ կարող է կատարվի .- ,,Մեր ամբողջ տոհմի մեջ չկար մեկ ուրիշը, որ ծնված լիներ փետրվարի 10-ին, այս տարի ծննդյանս օրը ծնվեց եղբորս տղան, որը անսպասելի ու ամենամեծ անականկալն էր,,:
Վահեն մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց, որը օրը անցկացնելու է հարազատների և շատ-շատ սիրելի ընկերների հետ, նա կցանկանար մեծ սիրով անցկացներ իր սիրելիի  հետ , բայց նա դեռևս չկա:
Հոբելյարը՝  Վահե Ստեպը մեզ հետ կիսվեց նաև իր ցանկությունների մասին.-,,Դեռ մանկուց  չեմ երազել:Երազել չեմ սիրում, մտածել և կատարել եմ սիրում, երբ այդ ամենը ստացվում է երջանիկ եմ լինում:Ցանկություններս շատ-շատ են, բայց ամենակարևոր ցանկությունս այն է, որ բոլոր մարդկանց սրտերին խաղաղություն լինի, երբ, որ խաղաղ են լինում ես ինձ շատ լավ եմ զգում,, - Emin-NEWS.com-ի հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց մոդել՝ Վահե Ստեպը:

Emin-NEWS.com-ը շնորհավորում է՝ հոբելյարին՝ մաղթելով  նորանոր հաջողություններ:

Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):