ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

14.2.15

ՍՈՆԱ ՇԱՀԳԵԼԴՅԱՆԻ` ՍԻՐՈ ԽՈՍՏՈՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՎԱԼԵՆՏԻՆԻ ՕՐՎԱ ԱՆԱԿՆԿԱԼԸ

Երգչուհի` Սոնա Շահգելդյանը իր միկրոբլոգում գրառում է կատարել՝ Վալենտինի օրվա  կապակցությամբ .-,, Ինձ համար շատ կարևոր, թանկ մարդու կողմից այս գեղեցիկ ծաղկեփունջը կմնա միշտ իմ հոգում, սրտում։ Ուրախ եմ, որ ունեմ քեզ նման սիրելի իմ կողքին, հպարտ եմ քեզանով, շատ եմ սիրում քեզ։ Վերջապես գտա քեզ, իմ կյանքիս կես… ուրախ եմ, հպարտ եմ, որ ունեմ քեզ, կյանքս լիարժեք փոխվեց… շնորհակալ եմ շատ,,:

Երգչուհին նաև հրապարակել է այն նվերի լուսանկարը, որը ստացել է՝ Վալենտինի օրվա կապակցությամբ:










Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):