ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

4.4.15

EXCLUSIVE: ԿԱՐԵՆ ԱՍԼԱՆՅԱՆՅԱՆԸ ԻՐ ԿԵՐՊԱՐԻ ԵՎ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԿՅԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ /ԲԱՑԱՌԻԿ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ/


Հայկական հեռուստասերիալների ամենացանակլի և մեծ ճանաչում վայելող դերսաններից` Կարեն Ասլանյանը արդեն հանդես է գալիս նոր սերիալում, որը ցուցադրվում է  ,,Ա Թի Վի,, հեռուստաընկերությամբ:
,,Լույսի պահապանը,, հեռուստասերիալում Կարեն Ասլանյանը մարմնավորում է Արամին:
Ինչ տարբերություններ կան իր հին և նոր  կերպարների միջև` Կարենը մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց.-,,Նոր սերիալում հանդես եմ գալիս Արամի կերպարով, որը տարբերվում է նախորդ դերերից` իր ավելի քան հավաքված մարդկային լուրջ և ուժեղ գծերով, ավելի հասուն կերպարով,,:Նոր կերպարի և Կարեն Ասլանյանի միջև կա հետևյալ տարբերությունը .-,,Այս նոր կերպարը տարբերվում է ավելի քան նրանով, որ նա ունի այնպիսի մարդկային որակներ, որը յուրաքանչյուրի համար օրինակելի է այդ թվում նաև ինձ համար, կան ընդհանուր գծեր, բայց կա նաև տարբերություն
իմ և Արամի կերպարի միջև,, - մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում ասաց` Կարեն Ասլանյանը:
Կարենը յուրաքանչյուր դերում հանդես գալով սիրվում և ընդունվում է հեռուստադիտողների կողմից և շատ կարճ ժամանակահատվածում ձեռք է բերում երկրպագուների մեծ բանակ, իսկ թե ինչումն է կայանում գաղտնիքը` Կարեն ասաց.-,,Երկրպագուներիս նախ կվողջունեմ այն պատճառով, որ իմ զբաղվածության պատճառով չեմ հասնում շփվել նրանց հետ:Իմ կարծիքով ինձ սիրում են իմ անկեղծ լինելու պատճառով, ըստ իս հանդիսատեսը նկատում է, որ ես փորձում եմ հնարավորինս անկեղձ լինել,,:
Կարենը իրեն սրտակեր չի համարում, բայց...  ,,Ես սրտակեր ինձ չեմ համարում, գուցե պատասխանեի այս հարցին ,,այո,, ուսանողական տարիներին, երբ շատ բաներ այլ կերպ էի նայում,,;
Իսկ ինչպիսն պետք է լինի Կարեն Ասլանյանի կողակիցը նա այս հարցին պատասխանեց արդեն որպես փորձառու .-,,Իմ ընտրյալը պետք է լինի այնպիսին ինչպիսն կա իրականում, կարիք չունեմ նշելու նրա ինչպիսին լինելը ապագայում, քանզի նա արդեն իմ կողքին է և կուզենայի լինի այնպիսին ինչպիսն կա իմ կողքին,,:

Ցեղասպանության 100 տարելիցին նվիրված Կարեն Ասլանյանը հանդես եկավ հետևյալ հայտարարությամբ.-,,Կցանկանայի մեր հայ ազգին ողջունել ու մեծ ուժ ու եռանդ ցանկանալ, քանզի մենք մեր առջև ունենք Ցեղասպանության 100-ամյակ  և կցանկանայի բոլորս մեկ մարդու պես հիշենք և մեր սրտի ծաղիկը բարձրացնենք ծիծեռնակաբերդ հիշելու անմեղ զոհերին,,:




Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):