ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

29.3.15

EXCLUSIVE:ԴԵՐԱՍԱՆ` ՀԱՅԿ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆԸ ԻՐ ԿԵՐՊԱՐԻ ԵՎ ,,ՍԻՐՈ ԳԵՐԻ,, ԴԱՌՆԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

,,Շանթ,, հեռուստաընկերությամբ ցուցադրվող` ,,Սիրո գերին,, հեռուստասերիալում մարմնավորող` Միկայի հերոսը շատ կարճ ժամանակահատվածում սիրվեց, ինչպես նաև քննադատվեց հանրության կողմից:
Դերասանին` Հայկ Հովհաննիսյանին բազմիցս են սպառնացել և հանդես են եկել վատ կարծիքներով չգիտակցելով, որ դա ընդամենը սերիալի կերպար է, եղել են նաև դրական և լավ կարծիքներ:
Emin-NEWS.com-ը ներկայացնում է դերասան` Հայկ Հովհաննիսյանի բացառիկ հյարցազրույցը, որտեղ կներկայացնենք`
դերասանի կարծիքը իր սերիալի կերպարի և իր մարմնավորած կերպարի տարբերության, ինչպես նաև թե այժմ որ փուլում է գտնվում դերասանի անձնական կայնքը:

Արդյոք դժվար չէ բացասական  հերոսի դեր կերտելը:
Բացասական կերպար խաղալու մեջ շատ դժվարություններ կան, բայց չի կարելի ասել, որ կա կերպարը, որը կարելի է հեշտ կերտել կամ խաղալ:

Ինչ է Ձեզ համար դերասանությունը:
Աշխատանք, որը շատ հաճելի է ու վստահ եմ, որ կյանքում չեմ փոշմանի, որ ընտրել եմ հենց այս մասնագիտությունը;

Ձեր և սերիալի հերոսի տարբերությունը, ինչպիսին եք դուք առօրյաում:
Սերիալի հերոսի ու իմ մեջ կա ընդհանուր բաներ, ես էլ ամեն ինչ կանեմ իմ ուզածին հասնելու համար` իհարկե ոչ նման քայելրին դիմելով:Միապաղաղ բաներ չեմ սիրում, սիրում եմ ապրել ամեն րոպե, ոչ թե գոյատևել:

Ինչի եք պատրաստ հանուն Ձեր սիրո:
Հանուն իմ սիրո շատ բաների, բայց ոչ ամեն ինչի:

Արդյոք դարձել եք ,,Սիրո գերի,,:Ձեր սիրտը զբաղված է:
Սիրո գերի չեմ դարձել /ծիծաղում է Հայկը/ ունեմ ընկերուհի, որին շատ եմ սիրում:

Դերասանը մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում նաև ասաց, որ շուտով կլքի` Հայաստանը և կգնա ԱՄՆ:


Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):