ошибка 3194

Top Slider

Contact

Name

Email *

Message *

Life & style

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ

Facebook

ԳՈՎԱԶԴ

Portfolio

inet-BOOM

EXCLUSIVE

Video Of Day

Popular Posts

14.3.15

EXCLUSIVE: ԿԱՎԵՆ ԳՐԻԳ-Ի ԾՆՆԴԱՅՆ ԲԱՑԱՌԻԿ ՆՎԵՐԻ ԵՎ ԵՐՋԱՆԻԿ ԼԻՆԵԼՈՒ ԳԱՂՏՆԻՔԻ ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄԸ


 Կոմպոզիտոր Կարեն Գրիգորյանը՝ Կավեն Գրիգ-ը այսօր` մարտի 14-ին նշում է ծննդյան տարեդարձը:Թե ինչ անակնկալներ է ստացել հոբելյարը, ինչ ցանկություններ ունի և աձնական բացահյտումները միայն  բացառիկ հարցազրույցում ներկայացնու է` Emin-NEWS.com-ը:

Ինչ անականկալ եք ստացել:
-Մի շարք չսպասված` հաճելի անականկալներ եմ ստացել, բայց կցանկանամ առանձնացնել իմ` Իտալացի ընկերոջից  ստացաց նվերը, որին իրականում երկար էի սպասել:Շուտով Երևանում կլինի իմ ռենտգենային ճառագայթներից պատրաստված ժամանակակից հայտնի նկարիչ` Էռնեստո Ռոմանոի կողմից իմ դիմանկարը, որը մեծ արժեք ունի, թե որպես արվեստի գործ, թե որպես բացառիկ նվեր ինձ համար:

Որն է Ձեր ծննդյան ցանկությունը և մինչ օրս չկատարված երազանքը:
-Ցանկությունս այն է, որ ինձ շրջապատող մարդիկ լինեն երջանիկ, քանի որ չար ու նախանձ մարդիկ հիմնականում հենց դժբախտ մարդիկ են, իսկ երազանք այն է, որ որքան հնարավոր է երկար ժամանակ վայելեմ կյանքս և այն երջանիկ պահերը, որ ունենում եմ վերջին շրջանում  ավելի ու ավելի հաճախակի:

Ձեր սիրտը զբաղված է, եթե այո ապա ինձ է նվիրել նա Ձեզ:
-Այո, այո զբաղված է, ամբողջությամբ:Իրականում ես ամեն բան ունեմ երջանիկ լինելու համար, ինձ միայն նրա սերն ու ջերմությունն է պետք, ինչնել իհարկե զգում եմ, ուրիշ ոչինչ պետք չի:
Ում հետ եք անցկացնելու ծննդյան օրը:
-Ծննդյանս օրը` Երևանում չեմ լինի և այդ մասին չեմ ցանկանում խոսել, իսկ հաջորդ օրը կլինեմ` Երևանում և կնշեմ իմ ամենամոտ ընկերների և ընտանիքիս անդամների հետ և իհարկե իմ սիրելիի:

Կավեն Գրիգ-ը մեզ հետ ունեցած բացառիկ հարցազրույցում նաև ասաց, որ շուտով հանդես կգա նորանոր ծրագրերով, համերգով:
,,Մեկ նորություն ևս ունեմ և վստահ եմ, որ բոլոր զանգվածային լրատվամիջոցները կխոսեն,, -Emin-NEWS.com-ին տեղեկացրեց հոբելյարը` Կարեն Գրգորյանը: 



Նյութը՝ ԷՄԻՆ ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆԻ
Նյութի մասնակի կամ ամբողջական օգտագործելիս Emin-news.com-ի ակտիվ հղումը պարտադիր է (hyperlink):